Diputació de Barcelona

Articles tècnics

A punt per la DUM

17/06/2021 12:35 h.

La distribució urbana de mercaderies (DUM), fins a dia d’avui, no s’ha treballat massa a fons en els Plans de mobilitat urbana sostenible, però això està canviant. Ho expliquem en el següent article.

Pobles i ciutats a 30

09/04/2021 10:42 h.

La modificació del Reglament General de Circulació, posa un nou límit màxim de velocitat a les ciutats a 30 km/h per a vies d’un sol carril de circulació per sentit. Analitzem en aquest article les implicacions, oportunitat i dubtes que genera aquesta modificació.

La mobilitat en temps de COVID-19, des de la perspectiva municipal

08/06/2020 13:48 h.

El passat 4 de juny es va realitzar una sessió de treball amb diferents responsables municipals per tal de tractar les estratègies i actuacions municipals davant de la "nova mobilitat".

Caminar, molt més que mobilitat

27/02/2020 10:54 h.

Aquest article planteja una reflexió sobre la mobilitat a peu i les seves implicacions en el model de ciutat i societat actuals i futures i ho fa des de diferents perspectives: democràcia, planificació urbana, natura, salut i oci

Carsharing, de les expectatives als fets

09/11/2019 19:35 h.

El sector del carsharing té unes grans expectatives de creixement per als propers anys, però la recent finalització del servei d’Avancar a Barcelona, també ha posat de manifest que encara es tracta d’un sector en desenvolupament i algunes incerteses. En aquest article ho analitzem.

Mostrando el intervalo 1 - 5 de 15 resultados.

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.