Diputació de Barcelona

01/11/2020 16:15 h.

23% de logística absurda


23% de logística absurda

Segons l'estudi "Comerç online i mobilitat: orientacions cap a un model sostenible", un 23% de lliuraments són fallits i, per tant, generen una logística absurda i, en conseqüència, també una mobilitat absurda. 

De l'estudi "Comerç online i mobilitat: orientacions cap a un model sostenible" se'n desprèn una dada que mostra la manca d'eficiència del sistama actual de distribució de mercaderies associades al comerç on-line. Del total de lliuraments realitzats de compres on-line, un 15 % són lliuraments fallits, éa a dir, el transportista hi ha de tornar a passar o bé el destinatari l'ha d'anar a buscar. També un 9% de compres s'acaben tornant. 

En total un 23% de lliuraments fallits que generen una logística absurda i, en conseqüència, també una mobilitat absurda. 

Comerç online i mobilitat: orientacions cap a un model sostenible

Tu privacidad es nuestra prioridad

Para proteger tu intimidad, antes de continuar queremos asegurarnos que sabes que, tanto nosotros como nuestros colaboradores, utilizamos algunas “cookies” en la web para facilitarte el uso:

  • Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.
    Guardamos la aceptación de cookies durante 30 días para mejorar la experiencia de navegación. Recuerda que puedes eliminar las cookies de tu navegador.
  • De terceros para mostrarte información de nuestras redes sociales, como Facebook, Twitter, YouTube, etc. Al acceder a estos sitios web podrás decidir si aceptas o no sus políticas de privacidad y de cookies.

Más información