Diputació de Barcelona

29/01/2021 18:05 h.

L'Ajuntament de Martorelles pacifica el trànsit al carrer de l'Agricultura

S'instal·len pilones i senyalització horitzontal per a dotar al vianant d'un espai segur, es prohibeix l'entrada a camions i autobusos i se senyalitza la limitació de 30km/h.

[+] Més informació

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.