Planificació supramunicipal
Recull dels principals documents de planificació supramunicipal que tenen incidència en les polítiques de mobilitat.
Estratègia catalana de la bicicleta 2025
05/11/2019 15:11 h.
Promotor: Generalitat de Catalunya
Estat: Aprovació definitiva
L’Estratègia catalana de la bicicleta 2025 neix de la voluntat de construir un full de ruta clar i determinat per retornar definitivament a la bicicleta un protagonisme, històricament perdut, a la nostra mobilitat i que sigui una peça de canvi per a una mobilitat més amable i sostenible a les nostres ciutats.
L’Estratègia agrupa les seves accions en tres pilars principals: mobilitat quotidiana, cicloturisme i governança.
EU Road Safety Policy Framework 2021-2030 - Next steps towards "Vision Zero"
19/06/2019 16:27 h.
Promotor: Unió Europea
Estat: Aprovació definitiva
La UE ha reafirmat el seu ambiciós objectiu a llarg termini, d'aproximar-se a zero morts el 2050 ("Visió zero"). Aprovant la Declaració de La Valletta sobre seguretat viària de març de 2017, els ministres de transports de la UE també van establir, per primera vegada, un objectiu de reducció lesions greus, és a dir, reduir a la meitat el nombre de ferits greus a la UE el 2030 a partir de les dades de partida del 2020.
Pla de transport de viatgers de Catalunya 2020
07/03/2017 15:25 h.
Promotor: Generalitat de Catalunya
Estat: Aprovació definitiva
És el Pla territorial sectorial que defineix les directrius i les línies d'actuació per als propers anys en relació amb l'oferta dels serveis de transport públic a Catalunya i la gestió del conjunt del sistema. Té caràcter de pla territorial sectorial.
Pla d'actuació per a la millora de la qualitat de l’aire, horitzó 2020
26/11/2015 16:01 h.
Promotor: Generalitat de Catalunya
Estat: Aprovació definitiva
El Pla d’actuació per a la millora de la qualitat de l’aire a les zones de protecció especial de l'ambient atmosfèric té com a objectiu assolir els nivells de qualitat de l’aire per a les partícules de diàmetre inferior a 10 micres (PM10) i el diòxid de nitrogen (NO2) als nivells que determina la legislació europea.
Plan de Infraestructuras, Transporte y Vivienda (2012 - 2024)
15/03/2015 15:38 h.
Promotor: Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana
Estat: Aprovació definitiva
El PITVI proporciona la visió estratègica en l'horitzó 2024, en sintonia amb la línia europea traçada en la nova definició de la Xarxa Transeuropea de Transport. D'aquesta manera, tots dos instruments, d'abast i horitzons temporals diferents, són coherents i es reforcen mútuament.
Pla d'Infraestructures del Transport de Catalunya (2006-2026)
28/07/2006 14:16 h.
Promotor: Generalitat de Catalunya
Estat: Aprovació definitiva
El Departament ha elaborat el Pla d'infraestructures de transport de Catalunya (PITC) amb l'objectiu de definir de manera integrada la xarxa d'infraestructures viàries, ferroviàries i logístiques necessàries per a Catalunya amb l'horitzó temporal de l'any 2026, i té el propòsit d'ampliar-lo amb la resta d'infraestructures, portuàries i aeroportuàries a curt termini, per tal de constituir un pla complert d'infraestructures de Catalunya.
El PITC té caràcter de pla territorial sectorial, d'acord amb la Llei 23/1983, de 21 de novembre, de política territorial, i de pla específic a l'efecte d'allò que estableix la Llei 9/2003, de 13 de juny, de la mobilitat.
S'estan mostrant 11 - 16 de 16 resultats.