06/07/2021 14:09 h.

L'Ajuntament de Manresa inicia els treballs del Pla de Millora de l'Espai Públic 2021 amb una inversió d'un milió d'euros

Enguany també es destinaran 450.000 euros a la millora de voreres i espais de vianants a 20 carrers

Font: Ajuntament de Manresa

L’Ajuntament de Manresa ha iniciat aquest dimarts els treballs inclosos en el  Pla de Millora de l’Espai Públic 2021 que, com en els darrers quatre anys, preveu una inversió anual global d’un milió d’euros, adreçat a millorar calçades, voreres, parcs infantils  i que enguany també inclou una partida per a millores de camins rurals. El Pla destinarà 350.000 euros per millorar calçades, 450.000 euros per millorar voreres i espais de vianants, 120.000 euros per a parcs infantils i 80.000 per a camins rurals.

L’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i el regidor de Qualitat Urbana, Via Pública i Ciutat Intel·ligent de l’Ajuntament de Manresa, Josep Gili Prat, han explicat avui el calendari de treballs previstos per aquest 2021. Ho han fet des del carrer Rosselló, just davant de l’Escola Bages, un dels principals punts afectats per aquest Pla de Millora i on han arrencat avui els treballs. En aquest espai, la intervenció permetrà doblar l’amplada de l’actual vorera (es passarà d’una d’1,75 metres a una de 3,60 metres) i guanyar nou arbrat, fet que millorarà la mobilitat de les famílies durant les entrades i sortides de les escoles. A més, es construiran nous guals de vianants entre els carrers Cerdanya i Sèquia.

Continuar llegint [enllaç extern]

Manresa Bages