03/01/2023 07:18 h.

Xarxa ciclable a Molins de Rei

Xarxa ciclable a Molins de Rei

Comencen els treballs de la primera fase de senyalització de la xarxa ciclable de Molins de Rei

Font: Ajuntament de Molins de Rei

El dimarts 3 de gener s’inicien els treballs de la primera fase de senyalització horitzontal i vertical de la xarxa ciclable del municipi; una actuació que s’ampliarà durant aquest any.

Els treballs començaran a les vies principals i progressivament es senyalitzaran els carrers secundaris de la vila. Les primeres actuacions seran al passeig del Terraplè, des de l’escola la Sínia fins a l’avinguda de València, i al carrer Verdaguer, des de l’avinguda de Collserola fins al passeig del Terraplè. Es tracta d’unes intervencions mínimes que no afectaran el trànsit i s’establirà un pas alternatiu en cas que sigui necessari.

També cal destacar que en compliment del Reglament General de la Circulació, la nova senyalització indicarà la nova xarxa ciclable i també els nous límits de velocitat en vies urbanes i travesses segons el que estableix la norma:

Article 50: Límits de velocitat en vies urbanes i travessies.
1. El límit genèric de velocitat en vies urbanes serà de:
a) 20 km/h en vies que disposin de plataforma única de calçada i vorera.
b) 30 km/h en vies d’un únic carril per sentit de circulació.
c) 50 km/h en vies de dos o més carrils per sentit de circulació.

Molins de Rei Baix Llobregat

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.