Diputació de Barcelona

03/03/2021 16:20 h.

Quatre alcaldes del territori fan front comú cap a la N-II pacificada

L’1 de setembre del 2021 és previst que quedi alliberada de peatges la via C-32 a l’altura de la comarca del Maresme. En aquest sentit, els alcaldes dels municipis del Masnou, Jaume Oliveras; Premià de Mar, Rafa Navarro; Vilassar de Mar, Damià del Clot, i Cabrera de Mar, Jordi Mir, han subscrit un comunicat sobre la futura configuració de l’N-II pacificada “per donar la coherència idònia al territori que uneix la capital del Maresme, Mataró, amb el primer municipi de l’àrea metropolitana, Montgat”.

[+] Més informació

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.