Diputació de Barcelona

25/05/2021 09:41 h.

Noves aportacions per millorar el Pla Municipal d’Accessibilitat

En aquesta taula de treball es va dur a terme una lectura i revisió del pla, de les actuacions programades i de les fases previstes per a la seva execució.

[+] Més informació

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.