Diputació de Barcelona

29/03/2021 17:10 h.

L’Ajuntament d’Esparreguera crea la Comissió de Mobilitat municipal

Aquest òrgan té l’objectiu de planificar i gestionar la mobilitat local i vetllar pel desenvolupament del Pla de Mobilitat Urbana coordinant diferents àmbits com l’urbanisme, el medi ambient i la seguretat en el trànsit

[+] Més informació

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.