caes
Diputació de Barcelona

14/04/2016 10:15 h.

Estudi sobre la implantació de mesures push & pull als municipis de la província de Barcelona

El present estudi pretén identificar els elements claus que poden ajudar (o perjudicar) a la implementació d’actuacions de mobilitat push & pull i, a partir d’aquest elements, plantejar una estratègia genèrica que permeti anar consolidant les actuacions push & pull i anar minimitzant la possible oposició que puguin generar aquestes actuacions.

Es parla d’estratègies push&pull per referir-se a grups d’actuacions encaminats a variar els hàbits ciutadans sobre un determinat aspecte, que conformen una dualitat de manera que entre elles n’hi ha:

• D’enfocades a dissuadir d’un determinat comportament que es considera que va en contra de l’interès general, restringint o dificultant les possibilitats de dur-la a terme (push).

• Les que per contra pretenen incentivar un nou ús considerat més racional i/o eficient pel conjunt de la societat (pull).

La base de l’estudi ha estat la realització d’una vintena d’entrevistes, presencials o telefòniques, a un seguit de persones que poguessin aportar llur experiència de com afrontar la situació d’introduir un canvi substancial en els paràmetres de la mobilitat a nivell municipal i ajudar-nos a identificar aquells punts bàsics i com encarar-los.

Es poden consultar els següents documents:

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.