03/02/2021 17:52 h.

El Pla de mobilitat urbana sostenible recull 53 propostes per promoure la convivència entre vianants i vehicles de tot tipus

El Ple de l’Ajuntament d’Igualada va aprovar inicialment, la setmana passada, el Pla de mobilitat urbana i sostenible, PMUS, un document que se situa en el marc més general del Pla de Mobilitat Sostenible de la Mancomunitat de la Conca d'Òdena, i que ha de ser l’eina que permeti fomentar uns desplaçaments més sostenibles i segurs al nostre municipi amb tots els modes de transport a peu, amb bicicleta, transport públic o vehicle privat. El Pla ha estat redactat per l’Ajuntament amb el suport de la Diputació de Barcelona a partir de les Directrius Nacionals de Mobilitat.

[+] Més informació

Igualada Anoia