01/11/2020 16:15 h.
23% de logística absurda
23% de logística absurda
Segons l'estudi "Comerç online i mobilitat: orientacions cap a un model sostenible", un 23% de lliuraments són fallits i, per tant, generen una logística absurda i, en conseqüència, també una mobilitat absurda.
De l'estudi "Comerç online i mobilitat: orientacions cap a un model sostenible" se'n desprèn una dada que mostra la manca d'eficiència del sistama actual de distribució de mercaderies associades al comerç on-line. Del total de lliuraments realitzats de compres on-line, un 15 % són lliuraments fallits, éa a dir, el transportista hi ha de tornar a passar o bé el destinatari l'ha d'anar a buscar. També un 9% de compres s'acaben tornant.
En total un 23% de lliuraments fallits que generen una logística absurda i, en conseqüència, també una mobilitat absurda.
Comerç online i mobilitat: orientacions cap a un model sostenible