01/11/2020 16:15 h.
23% de logística absurda
23% de logística absurda
Segons l'estudi "Comerç online i mobilitat: orientacions cap a un model sostenible", un 23% de lliuraments són fallits i, per tant, generen una logística absurda i, en conseqüència, també una mobilitat absurda.
De l'estudi "Comerç online i mobilitat: orientacions cap a un model sostenible" se'n desprèn una dada que mostra la manca d'eficiència del sistama actual de distribució de mercaderies associades al comerç on-line. Del total de lliuraments realitzats de compres on-line, un 15 % són lliuraments fallits, éa a dir, el transportista hi ha de tornar a passar o bé el destinatari l'ha d'anar a buscar. També un 9% de compres s'acaben tornant.
En total un 23% de lliuraments fallits que generen una logística absurda i, en conseqüència, també una mobilitat absurda.
Comerç online i mobilitat: orientacions cap a un model sostenible
La teva privacitat és la nostra prioritat
Per protegir la teva intimitat, abans de continuar volem assegurar-nos que saps que, tant nosaltres com els nostres col·laboradors, utilitzem algunes “cookies” a la web per a facilitar-te l’ús:
- Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
- Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.
Guardem l’acceptació de cookies durant 30 dies per a millorar l’experiència de navegació. Recorda que pots eliminar les cookies del teu navegador. - De tercers per mostrar-te informació de les nostres xarxes socials, com Facebook, X, YouTube, etc. A l’accedir a aquests llocs web podràs decidir si acceptes o no les seves polítiques de privacitat i de cookies.