L'actuació final es va realitzar en dues fases. La primera des de la sortida de Sabadell per la carretera a Matadepera (punt quilomètric 2,7) i el punt quilomètric 3,5. La segona fase va intervenir des d'aquest mateix punt fins al punt quilomètric 4,3, on hi ha el camí d'accés a l'ermita de Sant Julià d'Altura.
L'actuació principal va consistir en la creació d'un vial segregat per a vianants i ciclistes. Aquest vial té les següents característiques:
Després d'aproximadament 2 anys de funcionament del carril per a bicicletes i vianants, s'ha observat que és molt utilitzat durant el cap de setmana i que la afluència d'usuaris és considerable.
Així mateix, la seguretat dels vianants i ciclistes ha augmentat considerablement.
Any de l'actuació: 2003 - 2004
Cost total de l'actuació: 1.000.000 €
Empresa constructora: ROGASA (Primera fase) HIDRAULICA Y OBRAS S.A. (Segona fase)
Redactor del projecte: Ajuntament de Sabadell i Diputació de Barcelona
Finançament: Gerència de Serveis d'Infraestructures Viàries i Mobilitat. Diputació de Barcelona
Gerència de Serveis d'Infraestructures Viàries i Mobilitat
Diputació de Barcelona
sanchezcontadorep@diba.cat
93.402.21.95
Vista general del vial per a bicicletes i vianants.
Detall d'uns usuaris de la via per a ciclistes.
Detall d'uns usuaris de la via per a ciclistes.
Detall de la via per a cicilistes i de les voreres amb l'arbrat que s'hi va plantar.
Detall dels usuaris que utilitzen la via per a ciclistes i per a vianants.
Detall del final del vial per a ciclistes i l'accés a Sant Julià, punt de destí de molts sabadellencs i sabadellenques com a zona d'esbarjo.
Situació abans de l'actuació.