Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 81 | 18,62 | 195 | 44,83 | 159 | 36,55 | 435 |
2001 | 27 | 7,32 | 240 | 64,11 | 107 | 28,57 | 374 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||||||
1996 | 3.381 | 4,91 | 27.453 | 39,88 | 38.009 | 55,21 | 68.843 |
2001 | 1.594 | 3,18 | 30.405 | 60,69 | 18.078 | 36,08 | 50.102 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 39 | 6,96 | 519 | 92,68 | 2 | 0,36 | 560 |
2001 | 32 | 3,26 | 953 | 96,63 | 1 | 0,12 | 986 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||||||
1996 | 4.951 | 8,05 | 55.830 | 90,81 | 696 | 1,13 | 61.477 |
2001 | 8.192 | 9,33 | 79.014 | 90 | 571 | 0,65 | 87.789 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 276 | 31,47 | 594 | 67,73 | 7 | 0,80 | 877 |
2001 | 32 | 5,46 | 550 | 94,54 | 0 | 0,00 | 582 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||||||
1996 | 8.773 | 13,57 | 54.393 | 84,14 | 1.477 | 2,28 | 64.643 |
2001 | 4.072 | 8 | 46.105 | 90,62 | 693 | 1,36 | 50.879 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 435 | 995 | 43,72 % |
2001 | 374 | 1.360 | 27,50 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||
1996 | 52,83 % | ||
2001 | 36,33 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 854 | 427,21 | 156 | 78,04 |
1996 | 910 | 455,23 | 167 | 83,54 |
1997 | 987 | 455,05 | 175 | 80,68 |
1998 | 1.053 | 485,48 | 169 | 77,92 |
1999 | 1.145 | 514,84 | 170 | 76,44 |
2000 | 1.223 | 528,52 | 183 | 79,08 |
2001 | 1.300 | 533,01 | 197 | 80,77 |
2002 | 1.387 | 532,64 | 205 | 78,73 |
2003 | 1.471 | 526,11 | 218 | 77,97 |
2004 | 1.576 | 537,52 | 242 | 82,54 |
2005 | 1.733 | 528,03 | 277 | 84,40 |
2006 | 2.005 | 486,53 | 371 | 90,03 |
2007 | 2.005 | 486,53 | 371 | 90,03 |
2008 | 2.106 | 472,30 | 406 | 91,05 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | ||||
1995 | 115.934 | 423,88 | 18.426 | 67,37 |
1996 | 121.934 | 445,82 | 18.925 | 69,19 |
1997 | 124.227 | 453,47 | 18.767 | 68,51 |
1998 | 131.891 | 481,45 | 19.320 | 70,52 |
1999 | 137.288 | 490,70 | 19.461 | 69,56 |
2000 | 138.020 | 515,19 | 19.366 | 72,29 |
2001 | 134.894 | 506,46 | 19.039 | 71,48 |
2002 | 131.408 | 513,64 | 18.317 | 71,6 |
2003 | 127.594 | 504,62 | 18.012 | 70,95 |
2004 | 129.505 | 512,18 | 18.612 | 73,61 |
2005 | 132.230 | 513,56 | 20.260 | 78,69 |
2006 | 129.279 | 511,56 | 21.329 | 84,40 |
2007 | 134.539 | 525,17 | 23.182 | 90,49 |
2008 | 132.592 | 521,77 | 23.926 | 94,15 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 2.604 | 0,00 |
2003 | 1 | 2.796 | 0,36 |
2004 | 2.796 | ||
2005 | 1 | 3.282 | 0,30 |
2006 | 0 | 3.774 | 0,00 |
2007 | 0 | 3.774 | 0,00 |
2008 | 0 | 4.459 | 0,00 |
2009 | 0 | 4.654 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 5 | 2.604 | 1,92 |
2003 | 2 | 2.796 | 0,72 |
2004 | 2.796 | ||
2005 | 2 | 3.282 | 0,61 |
2006 | 1 | 3.774 | 0,26 |
2007 | 0 | 3.774 | 0,00 |
2008 | 0 | 4.459 | 0,00 |
2009 | 2 | 4.654 | 0,43 |