Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 67 | 25,19 | 133 | 50,00 | 66 | 24,81 | 266 |
2001 | 11 | 2,98 | 296 | 83,11 | 50 | 13,91 | 356 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||||||
1996 | 3.381 | 4,91 | 27.453 | 39,88 | 38.009 | 55,21 | 68.843 |
2001 | 1.594 | 3,18 | 30.405 | 60,69 | 18.078 | 36,08 | 50.102 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 34 | 6,69 | 468 | 92,13 | 6 | 1,18 | 508 |
2001 | 83 | 6,38 | 1.207 | 93,34 | 4 | 0,28 | 1.293 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||||||
1996 | 4.951 | 8,05 | 55.830 | 90,81 | 696 | 1,13 | 61.477 |
2001 | 8.192 | 9,33 | 79.014 | 90 | 571 | 0,65 | 87.789 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 25 | 6,17 | 380 | 93,83 | 0 | 0,00 | 405 |
2001 | 31 | 2,53 | 1.202 | 97,15 | 4 | 0,33 | 1.237 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||||||
1996 | 8.773 | 13,57 | 54.393 | 84,14 | 1.477 | 2,28 | 64.643 |
2001 | 4.072 | 8 | 46.105 | 90,62 | 693 | 1,36 | 50.879 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 266 | 774 | 34,37 % |
2001 | 356 | 1.649 | 21,59 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||
1996 | 52,83 % | ||
2001 | 36,33 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 653 | 381,65 | 138 | 80,65 |
1996 | 797 | 465,81 | 166 | 97,02 |
1997 | 944 | 452,98 | 192 | 92,13 |
1998 | 1.063 | 510,08 | 193 | 92,61 |
1999 | 1.211 | 515,54 | 205 | 87,27 |
2000 | 1.379 | 513,21 | 214 | 79,64 |
2001 | 1.525 | 521,19 | 236 | 80,66 |
2002 | 1.692 | 531,91 | 261 | 82,05 |
2003 | 1.834 | 528,99 | 272 | 78,45 |
2004 | 2.126 | 540,83 | 306 | 77,84 |
2005 | 2.353 | 512,41 | 366 | 79,70 |
2006 | 2.769 | 509,85 | 534 | 98,32 |
2007 | 2.769 | 509,85 | 534 | 98,32 |
2008 | 2.853 | 493,00 | 578 | 99,88 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | ||||
1995 | 115.934 | 423,88 | 18.426 | 67,37 |
1996 | 121.934 | 445,82 | 18.925 | 69,19 |
1997 | 124.227 | 453,47 | 18.767 | 68,51 |
1998 | 131.891 | 481,45 | 19.320 | 70,52 |
1999 | 137.288 | 490,70 | 19.461 | 69,56 |
2000 | 138.020 | 515,19 | 19.366 | 72,29 |
2001 | 134.894 | 506,46 | 19.039 | 71,48 |
2002 | 131.408 | 513,64 | 18.317 | 71,6 |
2003 | 127.594 | 504,62 | 18.012 | 70,95 |
2004 | 129.505 | 512,18 | 18.612 | 73,61 |
2005 | 132.230 | 513,56 | 20.260 | 78,69 |
2006 | 129.279 | 511,56 | 21.329 | 84,40 |
2007 | 134.539 | 525,17 | 23.182 | 90,49 |
2008 | 132.592 | 521,77 | 23.926 | 94,15 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 3.181 | ||
2003 | 3.467 | ||
2004 | 3.467 | ||
2005 | 4.592 | ||
2006 | 5.094 | ||
2007 | 0 | 5.094 | 0,00 |
2008 | 0 | 5.787 | 0,00 |
2009 | 0 | 5.872 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 3.181 | ||
2003 | 3.467 | ||
2004 | 3.467 | ||
2005 | 4.592 | ||
2006 | 5.094 | ||
2007 | 0 | 5.094 | 0,00 |
2008 | 0 | 5.787 | 0,00 |
2009 | 0 | 5.872 | 0,00 |