Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 13 | 2,16 | 386 | 64,23 | 202 | 33,61 | 601 |
2001 | 33 | 6,97 | 278 | 59,45 | 157 | 33,58 | 467 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||||||
1996 | 3.381 | 4,91 | 27.453 | 39,88 | 38.009 | 55,21 | 68.843 |
2001 | 1.594 | 3,18 | 30.405 | 60,69 | 18.078 | 36,08 | 50.102 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 66 | 6,53 | 943 | 93,37 | 1 | 0,10 | 1.010 |
2001 | 117 | 7,69 | 1.409 | 92,31 | 0 | 0,00 | 1.526 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||||||
1996 | 4.951 | 8,05 | 55.830 | 90,81 | 696 | 1,13 | 61.477 |
2001 | 8.192 | 9,33 | 79.014 | 90 | 571 | 0,65 | 87.789 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 26 | 12,32 | 185 | 87,68 | 0 | 0,00 | 211 |
2001 | 20 | 9,71 | 185 | 89,81 | 1 | 0,49 | 206 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||||||
1996 | 8.773 | 13,57 | 54.393 | 84,14 | 1.477 | 2,28 | 64.643 |
2001 | 4.072 | 8 | 46.105 | 90,62 | 693 | 1,36 | 50.879 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 601 | 1.611 | 37,31 % |
2001 | 467 | 1.993 | 23,43 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||
1996 | 52,83 % | ||
2001 | 36,33 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 1.348 | 432,88 | 309 | 99,23 |
1996 | 1.446 | 464,35 | 306 | 98,27 |
1997 | 1.531 | 476,06 | 326 | 101,37 |
1998 | 1.610 | 500,62 | 333 | 103,54 |
1999 | 1.720 | 509,33 | 335 | 99,20 |
2000 | 1.787 | 500,00 | 353 | 98,77 |
2001 | 1.874 | 503,49 | 377 | 101,29 |
2002 | 1.968 | 503,07 | 403 | 103,02 |
2003 | 2.070 | 503,04 | 421 | 102,31 |
2004 | 2.219 | 513,18 | 443 | 102,45 |
2005 | 2.364 | 513,47 | 497 | 107,95 |
2006 | 2.501 | 502,81 | 623 | 125,25 |
2007 | 2.501 | 502,81 | 623 | 125,25 |
2008 | 2.599 | 499,04 | 665 | 127,69 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | ||||
1995 | 115.934 | 423,88 | 18.426 | 67,37 |
1996 | 121.934 | 445,82 | 18.925 | 69,19 |
1997 | 124.227 | 453,47 | 18.767 | 68,51 |
1998 | 131.891 | 481,45 | 19.320 | 70,52 |
1999 | 137.288 | 490,70 | 19.461 | 69,56 |
2000 | 138.020 | 515,19 | 19.366 | 72,29 |
2001 | 134.894 | 506,46 | 19.039 | 71,48 |
2002 | 131.408 | 513,64 | 18.317 | 71,6 |
2003 | 127.594 | 504,62 | 18.012 | 70,95 |
2004 | 129.505 | 512,18 | 18.612 | 73,61 |
2005 | 132.230 | 513,56 | 20.260 | 78,69 |
2006 | 129.279 | 511,56 | 21.329 | 84,40 |
2007 | 134.539 | 525,17 | 23.182 | 90,49 |
2008 | 132.592 | 521,77 | 23.926 | 94,15 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 3.912 | ||
2003 | 4.115 | ||
2004 | 4.115 | ||
2005 | 0 | 4.604 | 0,00 |
2006 | 4.861 | ||
2007 | 0 | 4.861 | 0,00 |
2008 | 0 | 5.208 | 0,00 |
2009 | 0 | 5.430 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 3.912 | ||
2003 | 4.115 | ||
2004 | 4.115 | ||
2005 | 1 | 4.604 | 0,22 |
2006 | 4.861 | ||
2007 | 0 | 4.861 | 0,00 |
2008 | 0 | 5.208 | 0,00 |
2009 | 0 | 5.430 | 0,00 |