Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 11 | 0,60 | 690 | 37,48 | 1.140 | 61,92 | 1.841 |
2001 | 29 | 2,10 | 705 | 50,63 | 658 | 47,27 | 1.392 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 7.346 | 3,49 | 72.539 | 34,5 | 130.398 | 62,01 | 210.283 |
2001 | 5.971 | 4,23 | 78.220 | 55,37 | 57.086 | 40,41 | 141.275 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 95 | 7,31 | 1.176 | 90,53 | 28 | 2,16 | 1.299 |
2001 | 132 | 6,81 | 1.797 | 92,46 | 14 | 0,73 | 1.944 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 21.380 | 13,85 | 129.551 | 83,95 | 3.395 | 2,2 | 154.326 |
2001 | 36.031 | 15,51 | 193.139 | 83,13 | 3.159 | 1,36 | 232.329 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 193 | 17,66 | 888 | 81,24 | 12 | 1,10 | 1.093 |
2001 | 73 | 9,88 | 661 | 89,22 | 7 | 0,90 | 741 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 39.597 | 23,1 | 127.792 | 74,55 | 4.023 | 2,35 | 171.412 |
2001 | 19.032 | 11,66 | 141.934 | 86,99 | 2.196 | 1,35 | 163.168 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 1.841 | 3.140 | 58,63 % |
2001 | 1.392 | 3.336 | 41,73 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||
1996 | 57,67 % | ||
2001 | 37,81 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 2.346 | 406,94 | 280 | 48,57 |
1996 | 2.475 | 429,31 | 293 | 50,82 |
1997 | 2.545 | 438,87 | 311 | 53,63 |
1998 | 2.677 | 461,63 | 314 | 54,15 |
1999 | 2.806 | 480,31 | 340 | 58,20 |
2000 | 2.878 | 490,46 | 348 | 59,30 |
2001 | 3.017 | 505,61 | 340 | 56,98 |
2002 | 3.136 | 507,20 | 338 | 54,67 |
2003 | 3.253 | 501,54 | 349 | 53,81 |
2004 | 3.424 | 509,14 | 375 | 55,76 |
2005 | 3.614 | 514,08 | 407 | 57,89 |
2006 | 3.905 | 515,31 | 522 | 68,88 |
2007 | 3.905 | 515,31 | 522 | 68,88 |
2008 | 3.984 | 510,44 | 569 | 72,90 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | ||||
1995 | 278.561 | 391,54 | 38.622 | 54,29 |
1996 | 294.739 | 414,28 | 39.516 | 55,54 |
1997 | 311.190 | 430,35 | 40.596 | 56,14 |
1998 | 331.278 | 458,13 | 41.804 | 57,81 |
1999 | 355.627 | 478,32 | 43.984 | 59,16 |
2000 | 344.835 | 476,53 | 63.187 | 63,73 |
2001 | 353.485 | 494,89 | 42.581 | 59,61 |
2002 | 372.607 | 490,52 | 45.175 | 59,47 |
2003 | 377.352 | 485,39 | 44.975 | 57,85 |
2004 | 382.302 | 494,97 | 47.415 | 61,39 |
2005 | 388.217 | 494,33 | 51.738 | 65,88 |
2006 | 402.991 | 487,96 | 59.194 | 71,68 |
2007 | 413.921 | 499,19 | 65.519 | 79,02 |
2008 | 426.610 | 496,37 | 71.333 | 83,00 |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 6.183 | 0,00 |
2003 | 0 | 6.486 | 0,00 |
2004 | 2 | 6.486 | 0,31 |
2005 | 7.030 | ||
2006 | 7.328 | ||
2007 | 0 | 7.328 | 0,00 |
2008 | 0 | 7.805 | 0,00 |
2009 | 0 | 7.955 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 2 | 6.183 | 0,32 |
2003 | 3 | 6.486 | 0,46 |
2004 | 3 | 6.486 | 0,46 |
2005 | 7.030 | ||
2006 | 7.328 | ||
2007 | 0 | 7.328 | 0,00 |
2008 | 0 | 7.805 | 0,00 |
2009 | 0 | 7.955 | 0,00 |