Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 182 | 26,04 | 264 | 37,77 | 253 | 36,19 | 699 |
2001 | 49 | 8,20 | 340 | 57,00 | 208 | 34,80 | 597 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 7.346 | 3,49 | 72.539 | 34,5 | 130.398 | 62,01 | 210.283 |
2001 | 5.971 | 4,23 | 78.220 | 55,37 | 57.086 | 40,41 | 141.275 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 202 | 11,69 | 1.517 | 87,79 | 9 | 0,52 | 1.728 |
2001 | 516 | 19,15 | 2.137 | 79,27 | 42 | 1,58 | 2.696 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 21.380 | 13,85 | 129.551 | 83,95 | 3.395 | 2,2 | 154.326 |
2001 | 36.031 | 15,51 | 193.139 | 83,13 | 3.159 | 1,36 | 232.329 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 172 | 35,32 | 292 | 59,96 | 23 | 4,72 | 487 |
2001 | 95 | 26,55 | 256 | 71,47 | 7 | 1,98 | 358 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 39.597 | 23,1 | 127.792 | 74,55 | 4.023 | 2,35 | 171.412 |
2001 | 19.032 | 11,66 | 141.934 | 86,99 | 2.196 | 1,35 | 163.168 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 699 | 2.427 | 28,80 % |
2001 | 597 | 3.293 | 18,13 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||
1996 | 57,67 % | ||
2001 | 37,81 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 2.408 | 465,58 | 423 | 81,79 |
1996 | 2.503 | 483,95 | 435 | 84,11 |
1997 | 2.553 | 474,09 | 451 | 83,75 |
1998 | 2.626 | 487,65 | 466 | 86,54 |
1999 | 2.719 | 488,59 | 481 | 86,43 |
2000 | 2.814 | 496,91 | 489 | 86,35 |
2001 | 2.931 | 490,79 | 498 | 83,39 |
2002 | 3.033 | 489,11 | 510 | 82,24 |
2003 | 3.201 | 491,03 | 533 | 81,76 |
2004 | 3.370 | 496,39 | 581 | 85,58 |
2005 | 3.446 | 486,79 | 669 | 94,50 |
2006 | 3.572 | 481,60 | 817 | 110,15 |
2007 | 3.572 | 481,60 | 817 | 110,15 |
2008 | 3.633 | 484,08 | 872 | 116,19 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | ||||
1995 | 278.561 | 391,54 | 38.622 | 54,29 |
1996 | 294.739 | 414,28 | 39.516 | 55,54 |
1997 | 311.190 | 430,35 | 40.596 | 56,14 |
1998 | 331.278 | 458,13 | 41.804 | 57,81 |
1999 | 355.627 | 478,32 | 43.984 | 59,16 |
2000 | 344.835 | 476,53 | 63.187 | 63,73 |
2001 | 353.485 | 494,89 | 42.581 | 59,61 |
2002 | 372.607 | 490,52 | 45.175 | 59,47 |
2003 | 377.352 | 485,39 | 44.975 | 57,85 |
2004 | 382.302 | 494,97 | 47.415 | 61,39 |
2005 | 388.217 | 494,33 | 51.738 | 65,88 |
2006 | 402.991 | 487,96 | 59.194 | 71,68 |
2007 | 413.921 | 499,19 | 65.519 | 79,02 |
2008 | 426.610 | 496,37 | 71.333 | 83,00 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 6.201 | 0,00 |
2003 | 0 | 6.519 | 0,00 |
2004 | 6.519 | ||
2005 | 1 | 7.079 | 0,14 |
2006 | 0 | 7.305 | 0,00 |
2007 | 0 | 7.305 | 0,00 |
2008 | 0 | 7.505 | 0,00 |
2009 | 0 | 7.590 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 4 | 6.201 | 0,65 |
2003 | 12 | 6.519 | 1,84 |
2004 | 6.519 | ||
2005 | 1 | 7.079 | 0,14 |
2006 | 11 | 7.305 | 1,51 |
2007 | 0 | 7.305 | 0,00 |
2008 | 0 | 7.505 | 0,00 |
2009 | 0 | 7.590 | 0,00 |