Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 260 | 11,03 | 748 | 31,74 | 1.349 | 57,23 | 2.357 |
2001 | 216 | 12,54 | 985 | 57,10 | 524 | 30,36 | 1.725 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 7.346 | 3,49 | 72.539 | 34,5 | 130.398 | 62,01 | 210.283 |
2001 | 5.971 | 4,23 | 78.220 | 55,37 | 57.086 | 40,41 | 141.275 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 65 | 9,73 | 603 | 90,27 | 0 | 0,00 | 668 |
2001 | 68 | 6,47 | 981 | 93,53 | 0 | 0,00 | 1.049 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 21.380 | 13,85 | 129.551 | 83,95 | 3.395 | 2,2 | 154.326 |
2001 | 36.031 | 15,51 | 193.139 | 83,13 | 3.159 | 1,36 | 232.329 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 84 | 17,39 | 399 | 82,61 | 0 | 0,00 | 483 |
2001 | 24 | 4,91 | 466 | 95,09 | 0 | 0,00 | 490 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 39.597 | 23,1 | 127.792 | 74,55 | 4.023 | 2,35 | 171.412 |
2001 | 19.032 | 11,66 | 141.934 | 86,99 | 2.196 | 1,35 | 163.168 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 2.357 | 3.025 | 77,92 % |
2001 | 1.725 | 2.774 | 62,18 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||
1996 | 57,67 % | ||
2001 | 37,81 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 2.272 | 361,67 | 230 | 36,61 |
1996 | 2.342 | 372,81 | 232 | 36,93 |
1997 | 2.369 | 378,13 | 234 | 37,35 |
1998 | 2.494 | 398,08 | 236 | 37,67 |
1999 | 2.572 | 415,31 | 253 | 40,85 |
2000 | 2.641 | 428,94 | 274 | 44,50 |
2001 | 2.665 | 434,11 | 273 | 44,47 |
2002 | 2.733 | 444,53 | 264 | 42,94 |
2003 | 2.772 | 450,44 | 258 | 41,92 |
2004 | 2.851 | 460,36 | 275 | 44,40 |
2005 | 2.878 | 464,04 | 286 | 46,11 |
2006 | 3.076 | 482,96 | 356 | 55,90 |
2007 | 3.076 | 482,96 | 356 | 55,90 |
2008 | 3.125 | 484,20 | 363 | 56,24 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | ||||
1995 | 278.561 | 391,54 | 38.622 | 54,29 |
1996 | 294.739 | 414,28 | 39.516 | 55,54 |
1997 | 311.190 | 430,35 | 40.596 | 56,14 |
1998 | 331.278 | 458,13 | 41.804 | 57,81 |
1999 | 355.627 | 478,32 | 43.984 | 59,16 |
2000 | 344.835 | 476,53 | 63.187 | 63,73 |
2001 | 353.485 | 494,89 | 42.581 | 59,61 |
2002 | 372.607 | 490,52 | 45.175 | 59,47 |
2003 | 377.352 | 485,39 | 44.975 | 57,85 |
2004 | 382.302 | 494,97 | 47.415 | 61,39 |
2005 | 388.217 | 494,33 | 51.738 | 65,88 |
2006 | 402.991 | 487,96 | 59.194 | 71,68 |
2007 | 413.921 | 499,19 | 65.519 | 79,02 |
2008 | 426.610 | 496,37 | 71.333 | 83,00 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
2002 | 5 | 33.500 | 5,45 |
2003 | 5 | 33.500 | 5,44 |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
2002 | 71.160 | 11,57 |
2003 | 71.160 | 11,56 |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
2002 | 71.160 | 33.500 | 2,12 |
2003 | 71.160 | 33.500 | 2,12 |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 6.148 | ||
2003 | 1 | 6.154 | 0,16 |
2004 | 6.154 | ||
2005 | 0 | 6.202 | 0,00 |
2006 | 6.290 | ||
2007 | 0 | 6.290 | 0,00 |
2008 | 0 | 6.454 | 0,00 |
2009 | 0 | 6.438 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 6.148 | ||
2003 | 1 | 6.154 | 0,16 |
2004 | 6.154 | ||
2005 | 1 | 6.202 | 0,16 |
2006 | 6.290 | ||
2007 | 0 | 6.290 | 0,00 |
2008 | 0 | 6.454 | 0,00 |
2009 | 0 | 6.438 | 0,00 |