Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 117 | 2,22 | 1.699 | 32,28 | 3.447 | 65,49 | 5.263 |
2001 | 178 | 4,61 | 2.171 | 56,36 | 1.504 | 39,03 | 3.852 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 8.960 | 4,9 | 51.826 | 28,33 | 122.177 | 66,78 | 182.963 |
2001 | 7.467 | 5,56 | 60.046 | 44,73 | 66.723 | 49,7 | 134.239 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 677 | 15,38 | 3.668 | 83,33 | 57 | 1,29 | 4.402 |
2001 | 1.078 | 15,75 | 5.691 | 83,19 | 72 | 1,06 | 6.841 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 33.460 | 25,87 | 92.925 | 71,85 | 2.938 | 2,27 | 129.323 |
2001 | 60.727 | 29,07 | 144.044 | 68,96 | 4.100 | 1,96 | 208.871 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 1.426 | 16,52 | 7.128 | 82,58 | 78 | 0,90 | 8.632 |
2001 | 1.429 | 12,19 | 10.183 | 86,86 | 112 | 0,96 | 11.724 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 37.750 | 24,75 | 105.631 | 69,24 | 9.173 | 6,01 | 152.554 |
2001 | 31.907 | 20,54 | 119.838 | 77,14 | 3.601 | 2,32 | 155.347 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 5.263 | 9.665 | 54,45 % |
2001 | 3.852 | 10.693 | 36,02 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||
1996 | 58,59 % | ||
2001 | 39,12 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 7.753 | 427,78 | 799 | 44,09 |
1996 | 8.289 | 457,35 | 843 | 46,51 |
1997 | 8.780 | 481,54 | 985 | 54,02 |
1998 | 9.417 | 516,48 | 1.299 | 71,24 |
1999 | 10.066 | 539,15 | 1.360 | 72,84 |
2000 | 10.570 | 553,87 | 1.482 | 77,66 |
2001 | 11.106 | 577,38 | 1.462 | 76,01 |
2002 | 11.564 | 593,45 | 1.505 | 77,23 |
2003 | 11.902 | 576,31 | 1.124 | 54,43 |
2004 | 12.379 | 593,89 | 1.190 | 57,09 |
2005 | 12.675 | 592,04 | 1.297 | 60,58 |
2006 | 13.242 | 564,86 | 1.603 | 68,38 |
2007 | 13.242 | 564,86 | 1.603 | 68,38 |
2008 | 13.616 | 559,75 | 1.732 | 71,20 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | ||||
1995 | 227.096 | 380,58 | 29.876 | 50,07 |
1996 | 236.637 | 396,57 | 30.480 | 51,08 |
1997 | 213.000 | 401,14 | 25.412 | 47,86 |
1998 | 226.031 | 425,68 | 26.252 | 49,44 |
1999 | 237.564 | 440,41 | 27.210 | 50,44 |
2000 | 277.691 | 456,42 | 30.596 | 50,29 |
2001 | 303.223 | 457,70 | 35.018 | 52,86 |
2002 | 311.564 | 456,74 | 35.870 | 52,58 |
2003 | 278.534 | 448,39 | 32.059 | 51,61 |
2004 | 308.807 | 459,66 | 35.784 | 53,26 |
2005 | 324.628 | 457,54 | 41.193 | 58,06 |
2006 | 326.155 | 451,84 | 45.676 | 63,28 |
2007 | 349.648 | 468,29 | 52.036 | 69,69 |
2008 | 351.970 | 463,56 | 55.739 | 73,41 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 1 | 19.486 | 0,05 |
2003 | 0 | 20.652 | 0,00 |
2004 | 0 | 20.652 | 0,00 |
2005 | 0 | 21.409 | 0,00 |
2006 | 0 | 21.644 | 0,00 |
2007 | 0 | 21.644 | 0,00 |
2008 | 0 | 24.325 | 0,00 |
2009 | 0 | 25.048 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 9 | 19.486 | 0,46 |
2003 | 12 | 20.652 | 0,58 |
2004 | 15 | 20.652 | 0,73 |
2005 | 5 | 21.409 | 0,23 |
2006 | 5 | 21.644 | 0,23 |
2007 | 3 | 21.644 | 0,14 |
2008 | 7 | 24.325 | 0,29 |
2009 | 7 | 25.048 | 0,28 |