Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 16 | 1,20 | 219 | 16,43 | 1.098 | 82,37 | 1.333 |
2001 | 45 | 5,71 | 281 | 35,56 | 463 | 58,73 | 789 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 7.346 | 3,49 | 72.539 | 34,5 | 130.398 | 62,01 | 210.283 |
2001 | 5.971 | 4,23 | 78.220 | 55,37 | 57.086 | 40,41 | 141.275 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 353 | 12,19 | 2.073 | 71,58 | 470 | 16,23 | 2.896 |
2001 | 369 | 9,90 | 2.945 | 78,97 | 415 | 11,13 | 3.729 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 21.380 | 13,85 | 129.551 | 83,95 | 3.395 | 2,2 | 154.326 |
2001 | 36.031 | 15,51 | 193.139 | 83,13 | 3.159 | 1,36 | 232.329 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 50 | 11,21 | 373 | 83,63 | 23 | 5,16 | 446 |
2001 | 13 | 4,78 | 252 | 89,34 | 17 | 5,88 | 282 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 39.597 | 23,1 | 127.792 | 74,55 | 4.023 | 2,35 | 171.412 |
2001 | 19.032 | 11,66 | 141.934 | 86,99 | 2.196 | 1,35 | 163.168 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 1.333 | 4.229 | 31,52 % |
2001 | 789 | 4.518 | 17,46 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||
1996 | 57,67 % | ||
2001 | 37,81 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 3.287 | 360,69 | 411 | 45,10 |
1996 | 3.352 | 367,83 | 406 | 44,55 |
1997 | 3.496 | 379,34 | 412 | 44,70 |
1998 | 3.611 | 391,82 | 402 | 43,62 |
1999 | 3.813 | 415,31 | 415 | 45,20 |
2000 | 3.962 | 434,29 | 421 | 46,15 |
2001 | 4.074 | 449,12 | 431 | 47,51 |
2002 | 4.179 | 460,45 | 427 | 47,05 |
2003 | 4.299 | 465,46 | 429 | 46,45 |
2004 | 4.400 | 473,22 | 446 | 47,97 |
2005 | 4.532 | 477,81 | 495 | 52,19 |
2006 | 4.806 | 489,16 | 606 | 61,68 |
2007 | 4.806 | 489,16 | 606 | 61,68 |
2008 | 4.826 | 493,56 | 628 | 64,23 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | ||||
1995 | 278.561 | 391,54 | 38.622 | 54,29 |
1996 | 294.739 | 414,28 | 39.516 | 55,54 |
1997 | 311.190 | 430,35 | 40.596 | 56,14 |
1998 | 331.278 | 458,13 | 41.804 | 57,81 |
1999 | 355.627 | 478,32 | 43.984 | 59,16 |
2000 | 344.835 | 476,53 | 63.187 | 63,73 |
2001 | 353.485 | 494,89 | 42.581 | 59,61 |
2002 | 372.607 | 490,52 | 45.175 | 59,47 |
2003 | 377.352 | 485,39 | 44.975 | 57,85 |
2004 | 382.302 | 494,97 | 47.415 | 61,39 |
2005 | 388.217 | 494,33 | 51.738 | 65,88 |
2006 | 402.991 | 487,96 | 59.194 | 71,68 |
2007 | 413.921 | 499,19 | 65.519 | 79,02 |
2008 | 426.610 | 496,37 | 71.333 | 83,00 |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 9.076 | 0,00 |
2003 | 9.236 | ||
2004 | 9.236 | ||
2005 | 9.485 | ||
2006 | 9.715 | ||
2007 | 0 | 9.715 | 0,00 |
2008 | 0 | 9.778 | 0,00 |
2009 | 0 | 9.834 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 2 | 9.076 | 0,22 |
2003 | 9.236 | ||
2004 | 9.236 | ||
2005 | 9.485 | ||
2006 | 9.715 | ||
2007 | 1 | 9.715 | 0,10 |
2008 | 0 | 9.778 | 0,00 |
2009 | 0 | 9.834 | 0,00 |