Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 30 | 0,74 | 1.541 | 37,79 | 2.507 | 61,48 | 4.078 |
2001 | 77 | 2,29 | 1.953 | 58,26 | 1.322 | 39,45 | 3.352 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 7.346 | 3,49 | 72.539 | 34,5 | 130.398 | 62,01 | 210.283 |
2001 | 5.971 | 4,23 | 78.220 | 55,37 | 57.086 | 40,41 | 141.275 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 211 | 19,10 | 887 | 80,27 | 7 | 0,63 | 1.105 |
2001 | 552 | 30,90 | 1.224 | 68,52 | 10 | 0,58 | 1.786 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 21.380 | 13,85 | 129.551 | 83,95 | 3.395 | 2,2 | 154.326 |
2001 | 36.031 | 15,51 | 193.139 | 83,13 | 3.159 | 1,36 | 232.329 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 798 | 37,03 | 1.348 | 62,55 | 9 | 0,42 | 2.155 |
2001 | 289 | 17,36 | 1.368 | 82,33 | 5 | 0,31 | 1.662 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 39.597 | 23,1 | 127.792 | 74,55 | 4.023 | 2,35 | 171.412 |
2001 | 19.032 | 11,66 | 141.934 | 86,99 | 2.196 | 1,35 | 163.168 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 4.078 | 5.183 | 78,68 % |
2001 | 3.352 | 5.138 | 65,24 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||
1996 | 57,67 % | ||
2001 | 37,81 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 3.641 | 395,55 | 591 | 64,20 |
1996 | 3.709 | 402,93 | 590 | 64,10 |
1997 | 3.833 | 410,25 | 617 | 66,04 |
1998 | 3.967 | 424,60 | 628 | 67,22 |
1999 | 4.093 | 436,03 | 639 | 68,07 |
2000 | 4.224 | 442,81 | 640 | 67,09 |
2001 | 4.357 | 444,37 | 644 | 65,68 |
2002 | 4.516 | 447,17 | 639 | 63,27 |
2003 | 4.606 | 430,15 | 629 | 58,74 |
2004 | 4.780 | 433,21 | 659 | 59,72 |
2005 | 4.978 | 438,24 | 695 | 61,18 |
2006 | 5.418 | 459,54 | 789 | 66,92 |
2007 | 5.418 | 459,54 | 789 | 66,92 |
2008 | 5.595 | 469,81 | 845 | 70,95 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | ||||
1995 | 278.561 | 391,54 | 38.622 | 54,29 |
1996 | 294.739 | 414,28 | 39.516 | 55,54 |
1997 | 311.190 | 430,35 | 40.596 | 56,14 |
1998 | 331.278 | 458,13 | 41.804 | 57,81 |
1999 | 355.627 | 478,32 | 43.984 | 59,16 |
2000 | 344.835 | 476,53 | 63.187 | 63,73 |
2001 | 353.485 | 494,89 | 42.581 | 59,61 |
2002 | 372.607 | 490,52 | 45.175 | 59,47 |
2003 | 377.352 | 485,39 | 44.975 | 57,85 |
2004 | 382.302 | 494,97 | 47.415 | 61,39 |
2005 | 388.217 | 494,33 | 51.738 | 65,88 |
2006 | 402.991 | 487,96 | 59.194 | 71,68 |
2007 | 413.921 | 499,19 | 65.519 | 79,02 |
2008 | 426.610 | 496,37 | 71.333 | 83,00 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
2004 |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
2004 | 27.584 | 2,5 |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
2004 | 27.584 |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 10.099 | 0,00 |
2003 | 0 | 10.708 | 0,00 |
2004 | 10.708 | ||
2005 | 0 | 11.359 | 0,00 |
2006 | 11.617 | ||
2007 | 0 | 11.617 | 0,00 |
2008 | 0 | 11.909 | 0,00 |
2009 | 0 | 12.237 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 7 | 10.099 | 0,69 |
2003 | 4 | 10.708 | 0,37 |
2004 | 10.708 | ||
2005 | 1 | 11.359 | 0,09 |
2006 | 11.617 | ||
2007 | 5 | 11.617 | 0,43 |
2008 | 1 | 11.909 | 0,08 |
2009 | 1 | 12.237 | 0,08 |