Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 107 | 2,32 | 1.535 | 33,23 | 2.977 | 64,45 | 4.619 |
2001 | 264 | 6,58 | 2.274 | 56,75 | 1.469 | 36,67 | 4.007 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 8.960 | 4,9 | 51.826 | 28,33 | 122.177 | 66,78 | 182.963 |
2001 | 7.467 | 5,56 | 60.046 | 44,73 | 66.723 | 49,7 | 134.239 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 832 | 16,96 | 3.952 | 80,57 | 121 | 2,47 | 4.905 |
2001 | 1.593 | 20,74 | 5.977 | 77,81 | 111 | 1,45 | 7.681 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 33.460 | 25,87 | 92.925 | 71,85 | 2.938 | 2,27 | 129.323 |
2001 | 60.727 | 29,07 | 144.044 | 68,96 | 4.100 | 1,96 | 208.871 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 365 | 19,73 | 1.459 | 78,86 | 26 | 1,41 | 1.850 |
2001 | 122 | 15,25 | 667 | 83,57 | 9 | 1,17 | 798 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 37.750 | 24,75 | 105.631 | 69,24 | 9.173 | 6,01 | 152.554 |
2001 | 31.907 | 20,54 | 119.838 | 77,14 | 3.601 | 2,32 | 155.347 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 4.619 | 9.524 | 48,50 % |
2001 | 4.007 | 11.688 | 34,28 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||
1996 | 58,59 % | ||
2001 | 39,12 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 6.388 | 341,70 | 1.185 | 63,39 |
1996 | 6.940 | 371,22 | 1.304 | 69,75 |
1997 | 7.538 | 372,93 | 1.369 | 67,73 |
1998 | 8.096 | 400,53 | 1.436 | 71,04 |
1999 | 8.679 | 412,17 | 1.561 | 74,13 |
2000 | 9.179 | 417,68 | 1.623 | 73,85 |
2001 | 9.654 | 421,54 | 1.698 | 74,14 |
2002 | 10.047 | 421,74 | 1.743 | 73,16 |
2003 | 10.501 | 424,44 | 1.754 | 70,89 |
2004 | 10.992 | 434,81 | 1.878 | 74,29 |
2005 | 11.516 | 441,09 | 2.136 | 81,81 |
2006 | 12.344 | 448,73 | 2.756 | 100,19 |
2007 | 12.344 | 448,73 | 2.756 | 100,19 |
2008 | 12.486 | 444,88 | 2.916 | 103,90 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | ||||
1995 | 227.096 | 380,58 | 29.876 | 50,07 |
1996 | 236.637 | 396,57 | 30.480 | 51,08 |
1997 | 213.000 | 401,14 | 25.412 | 47,86 |
1998 | 226.031 | 425,68 | 26.252 | 49,44 |
1999 | 237.564 | 440,41 | 27.210 | 50,44 |
2000 | 277.691 | 456,42 | 30.596 | 50,29 |
2001 | 303.223 | 457,70 | 35.018 | 52,86 |
2002 | 311.564 | 456,74 | 35.870 | 52,58 |
2003 | 278.534 | 448,39 | 32.059 | 51,61 |
2004 | 308.807 | 459,66 | 35.784 | 53,26 |
2005 | 324.628 | 457,54 | 41.193 | 58,06 |
2006 | 326.155 | 451,84 | 45.676 | 63,28 |
2007 | 349.648 | 468,29 | 52.036 | 69,69 |
2008 | 351.970 | 463,56 | 55.739 | 73,41 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 23.823 | ||
2003 | 0 | 24.741 | 0,00 |
2004 | 1 | 24.741 | 0,04 |
2005 | 0 | 26.108 | 0,00 |
2006 | 26.859 | ||
2007 | 0 | 26.859 | 0,00 |
2008 | 0 | 28.066 | 0,00 |
2009 | 0 | 28.353 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 23.823 | ||
2003 | 3 | 24.741 | 0,12 |
2004 | 2 | 24.741 | 0,08 |
2005 | 4 | 26.108 | 0,15 |
2006 | 26.859 | ||
2007 | 0 | 26.859 | 0,00 |
2008 | 1 | 28.066 | 0,04 |
2009 | 0 | 28.353 | 0,00 |