Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 9 | 1,01 | 544 | 60,78 | 342 | 38,21 | 895 |
2001 | 73 | 9,58 | 496 | 64,70 | 197 | 25,72 | 766 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 7.346 | 3,49 | 72.539 | 34,5 | 130.398 | 62,01 | 210.283 |
2001 | 5.971 | 4,23 | 78.220 | 55,37 | 57.086 | 40,41 | 141.275 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 108 | 6,16 | 1.595 | 90,99 | 50 | 2,85 | 1.753 |
2001 | 219 | 7,89 | 2.508 | 90,30 | 50 | 1,81 | 2.777 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 21.380 | 13,85 | 129.551 | 83,95 | 3.395 | 2,2 | 154.326 |
2001 | 36.031 | 15,51 | 193.139 | 83,13 | 3.159 | 1,36 | 232.329 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 183 | 11,50 | 1.303 | 81,90 | 105 | 6,60 | 1.591 |
2001 | 143 | 8,95 | 1.398 | 87,56 | 56 | 3,49 | 1.596 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 39.597 | 23,1 | 127.792 | 74,55 | 4.023 | 2,35 | 171.412 |
2001 | 19.032 | 11,66 | 141.934 | 86,99 | 2.196 | 1,35 | 163.168 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 895 | 2.648 | 33,80 % |
2001 | 766 | 3.543 | 21,62 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||
1996 | 57,67 % | ||
2001 | 37,81 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 2.714 | 475,22 | 372 | 65,14 |
1996 | 2.874 | 503,24 | 389 | 68,11 |
1997 | 3.096 | 528,87 | 415 | 70,89 |
1998 | 3.227 | 551,25 | 420 | 71,75 |
1999 | 3.444 | 570,77 | 438 | 72,59 |
2000 | 3.547 | 561,95 | 455 | 72,08 |
2001 | 3.677 | 567,53 | 472 | 72,85 |
2002 | 3.808 | 567,26 | 476 | 70,91 |
2003 | 3.950 | 576,47 | 502 | 73,26 |
2004 | 4.070 | 578,21 | 539 | 76,57 |
2005 | 4.210 | 579,49 | 602 | 82,86 |
2006 | 4.417 | 576,93 | 739 | 96,53 |
2007 | 4.417 | 576,93 | 739 | 96,53 |
2008 | 4.546 | 572,62 | 776 | 97,75 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | ||||
1995 | 278.561 | 391,54 | 38.622 | 54,29 |
1996 | 294.739 | 414,28 | 39.516 | 55,54 |
1997 | 311.190 | 430,35 | 40.596 | 56,14 |
1998 | 331.278 | 458,13 | 41.804 | 57,81 |
1999 | 355.627 | 478,32 | 43.984 | 59,16 |
2000 | 344.835 | 476,53 | 63.187 | 63,73 |
2001 | 353.485 | 494,89 | 42.581 | 59,61 |
2002 | 372.607 | 490,52 | 45.175 | 59,47 |
2003 | 377.352 | 485,39 | 44.975 | 57,85 |
2004 | 382.302 | 494,97 | 47.415 | 61,39 |
2005 | 388.217 | 494,33 | 51.738 | 65,88 |
2006 | 402.991 | 487,96 | 59.194 | 71,68 |
2007 | 413.921 | 499,19 | 65.519 | 79,02 |
2008 | 426.610 | 496,37 | 71.333 | 83,00 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
2004 |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
2004 | 21.260 | 3,02 |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
2004 | 21.260 |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 6.713 | ||
2003 | 0 | 6.852 | 0,00 |
2004 | 6.852 | ||
2005 | 7.265 | ||
2006 | 7.409 | ||
2007 | 0 | 7.409 | 0,00 |
2008 | 0 | 7.939 | 0,00 |
2009 | 0 | 8.234 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 6.713 | ||
2003 | 1 | 6.852 | 0,15 |
2004 | 6.852 | ||
2005 | 7.265 | ||
2006 | 7.409 | ||
2007 | 0 | 7.409 | 0,00 |
2008 | 1 | 7.939 | 0,13 |
2009 | 0 | 8.234 | 0,00 |