Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 45 | 4,90 | 383 | 41,68 | 491 | 53,43 | 919 |
2001 | 18 | 1,93 | 622 | 67,59 | 280 | 30,48 | 920 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 7.346 | 3,49 | 72.539 | 34,5 | 130.398 | 62,01 | 210.283 |
2001 | 5.971 | 4,23 | 78.220 | 55,37 | 57.086 | 40,41 | 141.275 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 97 | 10,50 | 822 | 88,96 | 5 | 0,54 | 924 |
2001 | 284 | 16,07 | 1.475 | 83,55 | 7 | 0,38 | 1.765 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 21.380 | 13,85 | 129.551 | 83,95 | 3.395 | 2,2 | 154.326 |
2001 | 36.031 | 15,51 | 193.139 | 83,13 | 3.159 | 1,36 | 232.329 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 230 | 15,88 | 1.209 | 83,49 | 9 | 0,62 | 1.448 |
2001 | 287 | 12,69 | 1.966 | 86,91 | 9 | 0,40 | 2.262 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 39.597 | 23,1 | 127.792 | 74,55 | 4.023 | 2,35 | 171.412 |
2001 | 19.032 | 11,66 | 141.934 | 86,99 | 2.196 | 1,35 | 163.168 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 919 | 1.843 | 49,86 % |
2001 | 920 | 2.685 | 34,26 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||
1996 | 57,67 % | ||
2001 | 37,81 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 1.619 | 360,90 | 186 | 41,46 |
1996 | 1.679 | 374,28 | 207 | 46,14 |
1997 | 1.821 | 388,94 | 226 | 48,27 |
1998 | 2.002 | 427,60 | 248 | 52,97 |
1999 | 2.382 | 491,24 | 265 | 54,65 |
2000 | 2.931 | 567,91 | 279 | 54,06 |
2001 | 2.921 | 549,68 | 310 | 58,34 |
2002 | 3.090 | 552,67 | 328 | 58,67 |
2003 | 3.244 | 560,95 | 341 | 58,97 |
2004 | 3.664 | 612,91 | 386 | 64,57 |
2005 | 3.754 | 594,93 | 428 | 67,83 |
2006 | 3.843 | 573,24 | 565 | 84,28 |
2007 | 3.843 | 573,24 | 565 | 84,28 |
2008 | 3.917 | 567,43 | 594 | 86,05 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | ||||
1995 | 278.561 | 391,54 | 38.622 | 54,29 |
1996 | 294.739 | 414,28 | 39.516 | 55,54 |
1997 | 311.190 | 430,35 | 40.596 | 56,14 |
1998 | 331.278 | 458,13 | 41.804 | 57,81 |
1999 | 355.627 | 478,32 | 43.984 | 59,16 |
2000 | 344.835 | 476,53 | 63.187 | 63,73 |
2001 | 353.485 | 494,89 | 42.581 | 59,61 |
2002 | 372.607 | 490,52 | 45.175 | 59,47 |
2003 | 377.352 | 485,39 | 44.975 | 57,85 |
2004 | 382.302 | 494,97 | 47.415 | 61,39 |
2005 | 388.217 | 494,33 | 51.738 | 65,88 |
2006 | 402.991 | 487,96 | 59.194 | 71,68 |
2007 | 413.921 | 499,19 | 65.519 | 79,02 |
2008 | 426.610 | 496,37 | 71.333 | 83,00 |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 5.591 | 0,00 |
2003 | 0 | 5.783 | 0,00 |
2004 | 5.783 | ||
2005 | 0 | 6.310 | 0,00 |
2006 | 6.590 | ||
2007 | 0 | 6.590 | 0,00 |
2008 | 0 | 6.903 | 0,00 |
2009 | 0 | 7.202 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 3 | 5.591 | 0,54 |
2003 | 1 | 5.783 | 0,17 |
2004 | 5.783 | ||
2005 | 1 | 6.310 | 0,16 |
2006 | 6.590 | ||
2007 | 0 | 6.590 | 0,00 |
2008 | 0 | 6.903 | 0,00 |
2009 | 0 | 7.202 | 0,00 |