Repartiment modal desplaçaments interns. EMQ | |||||||
Any | % transport públic |
% vehicle privat |
% a peu o bicicleta |
||||
2006 | 4,3 | 23,0 | 72,7 |
Repartiment modal desplaçaments de connexió. EMQ | |||||||
Any | % transport públic |
% vehicle privat |
% a peu o bicicleta |
||||
2006 | 25,8 | 72,5 | 1,7 |
Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 1.786 | 7,64 | 5.315 | 22,74 | 16.275 | 69,62 | 23.376 |
2001 | 1.349 | 9,36 | 6.434 | 44,65 | 6.627 | 45,99 | 14.410 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de mes de 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 332.067 | 28,24 | 315.305 | 26,82 | 528.346 | 44,94 | 1.175.718 |
2001 | 338.730 | 34,9 | 354.737 | 36,55 | 277.140 | 28,55 | 970.606 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 4.976 | 29,14 | 12.021 | 70,41 | 77 | 0,45 | 17.074 |
2001 | 7.700 | 32,37 | 15.988 | 67,21 | 102 | 0,43 | 23.789 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de mes de 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 130.884 | 32,87 | 258.307 | 64,86 | 9.035 | 2,27 | 398.226 |
2001 | 213.177 | 35,76 | 372.894 | 62,55 | 10.123 | 1,7 | 596.193 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 2.118 | 21,70 | 7.567 | 77,53 | 75 | 0,77 | 9.760 |
2001 | 1.771 | 18,01 | 8.024 | 81,59 | 40 | 0,40 | 9.834 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de mes de 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 246.755 | 41,71 | 325.547 | 55,03 | 19.247 | 3,25 | 591.549 |
2001 | 221.698 | 38,18 | 350.403 | 60,34 | 8.586 | 1,48 | 580.686 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 23.376 | 40.450 | 57,79 % |
2001 | 14.410 | 38.199 | 37,72 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de mes de 50.000 habitants) | |||
1996 | 74,70 % | ||
2001 | 61,95 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 27.655 | 354,53 | 2.462 | 31,56 |
1996 | 28.454 | 364,77 | 2.430 | 31,15 |
1997 | 29.181 | 371,11 | 2.387 | 30,36 |
1998 | 30.456 | 387,32 | 2.494 | 31,72 |
1999 | 31.929 | 403,91 | 2.620 | 33,14 |
2000 | 32.559 | 410,39 | 2.655 | 33,46 |
2001 | 33.165 | 417,36 | 2.691 | 33,86 |
2002 | 33.834 | 422,71 | 2.721 | 34,00 |
2003 | 33.803 | 418,68 | 2.727 | 33,78 |
2004 | 35.107 | 435,38 | 2.838 | 35,20 |
2005 | 36.045 | 444,01 | 3.160 | 38,93 |
2006 | 36.709 | 454,73 | 3.980 | 49,30 |
2007 | 36.709 | 454,73 | 3.980 | 49,30 |
2008 | 36.532 | 449,15 | 4.357 | 53,57 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de mes de 50.000 habitants) | ||||
1995 | 1.187.780 | 389,87 | 195.118 | 64,04 |
1996 | 1.203.332 | 394,97 | 194.447 | 63,82 |
1997 | 1.261.860 | 402,09 | 203.219 | 64,76 |
1998 | 1.303.002 | 415,20 | 210.245 | 66,99 |
1999 | 1.338.297 | 425,72 | 216.554 | 68,89 |
2000 | 1.346.486 | 429,32 | 221.375 | 70,58 |
2001 | 1.338.297 | 425,72 | 216.554 | 68,89 |
2002 | 1.372.011 | 427,62 | 228.605 | 71,25 |
2003 | 1.365.405 | 401,57 | 227.966 | 67,05 |
2004 | 1.392.077 | 406,94 | 238.310 | 69,66 |
2005 | 1.409.515 | 405,73 | 259.466 | 74,69 |
2006 | 1.388.662 | 395,74 | 280.018 | 79,80 |
2007 | 1.428.516 | 408,09 | 307.278 | 87,78 |
2008 | 1.422.678 | 401,48 | 324.548 | 91,59 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
2002 | 18..72 | 206.610 | 2,58 |
2003 | 26,6 | 366.340 | 4,54 |
2004 | 26,6 | 396.409 | 4,92 |
2006 | 40,37 | 402.045 | 4,94 |
2007 | 402.045 | 4,98 |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
2002 | 397.467 | 4,97 |
2003 | 832.067 | 10,31 |
2004 | 1.106.286 | 13,72 |
2006 | 1.255.987 | 15,44 |
2007 | 1.255.987 | 15,56 |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
2002 | 397.467 | 206.610 | 1,92 |
2003 | 832.067 | 366.340 | 2,27 |
2004 | 1.106.286 | 396.409 | 2,79 |
2006 | 1.255.987 | 402.045 | 3,12 |
2007 | 1.255.987 | 402.045 | 3,12 |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 1 | 80.041 | 0,01 |
2003 | 0 | 80.738 | 0,00 |
2004 | 0 | 80.738 | 0,00 |
2005 | 1 | 81.181 | 0,01 |
2006 | 3 | 81.368 | 0,04 |
2007 | 1 | 81.368 | 0,01 |
2008 | 2 | 81.335 | 0,02 |
2009 | 1 | 82.428 | 0,01 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 166 | 80.041 | 2,07 |
2003 | 211 | 80.738 | 2,61 |
2004 | 216 | 80.738 | 2,68 |
2005 | 76 | 81.181 | 0,94 |
2006 | 189 | 81.368 | 2,32 |
2007 | 194 | 81.368 | 2,38 |
2008 | 240 | 81.335 | 2,95 |
2009 | 230 | 82.428 | 2,79 |