Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 19 | 1,25 | 629 | 41,25 | 877 | 57,51 | 1.525 |
2001 | 89 | 6,69 | 682 | 51,32 | 558 | 41,99 | 1.328 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 7.346 | 3,49 | 72.539 | 34,5 | 130.398 | 62,01 | 210.283 |
2001 | 5.971 | 4,23 | 78.220 | 55,37 | 57.086 | 40,41 | 141.275 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 274 | 16,25 | 1.410 | 83,63 | 2 | 0,12 | 1.686 |
2001 | 563 | 19,11 | 2.377 | 80,73 | 5 | 0,16 | 2.944 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 21.380 | 13,85 | 129.551 | 83,95 | 3.395 | 2,2 | 154.326 |
2001 | 36.031 | 15,51 | 193.139 | 83,13 | 3.159 | 1,36 | 232.329 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 191 | 24,03 | 598 | 75,22 | 6 | 0,75 | 795 |
2001 | 139 | 16,28 | 701 | 82,39 | 11 | 1,33 | 851 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 39.597 | 23,1 | 127.792 | 74,55 | 4.023 | 2,35 | 171.412 |
2001 | 19.032 | 11,66 | 141.934 | 86,99 | 2.196 | 1,35 | 163.168 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 1.525 | 3.211 | 47,49 % |
2001 | 1.328 | 4.272 | 31,09 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||
1996 | 57,67 % | ||
2001 | 37,81 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 3.229 | 521,31 | 637 | 102,84 |
1996 | 3.423 | 552,63 | 674 | 108,81 |
1997 | 3.641 | 567,31 | 698 | 108,76 |
1998 | 3.890 | 606,11 | 718 | 111,87 |
1999 | 4.108 | 607,06 | 739 | 109,21 |
2000 | 4.348 | 607,18 | 772 | 107,81 |
2001 | 4.560 | 610,77 | 822 | 110,10 |
2002 | 4.753 | 587,44 | 829 | 102,46 |
2003 | 4.104 | 485,68 | 847 | 100,24 |
2004 | 4.320 | 496,15 | 905 | 103,94 |
2005 | 4.469 | 486,82 | 1.000 | 108,93 |
2006 | 4.651 | 477,27 | 1.226 | 125,81 |
2007 | 4.651 | 477,27 | 1.226 | 125,81 |
2008 | 4.752 | 474,77 | 1.313 | 131,18 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | ||||
1995 | 278.561 | 391,54 | 38.622 | 54,29 |
1996 | 294.739 | 414,28 | 39.516 | 55,54 |
1997 | 311.190 | 430,35 | 40.596 | 56,14 |
1998 | 331.278 | 458,13 | 41.804 | 57,81 |
1999 | 355.627 | 478,32 | 43.984 | 59,16 |
2000 | 344.835 | 476,53 | 63.187 | 63,73 |
2001 | 353.485 | 494,89 | 42.581 | 59,61 |
2002 | 372.607 | 490,52 | 45.175 | 59,47 |
2003 | 377.352 | 485,39 | 44.975 | 57,85 |
2004 | 382.302 | 494,97 | 47.415 | 61,39 |
2005 | 388.217 | 494,33 | 51.738 | 65,88 |
2006 | 402.991 | 487,96 | 59.194 | 71,68 |
2007 | 413.921 | 499,19 | 65.519 | 79,02 |
2008 | 426.610 | 496,37 | 71.333 | 83,00 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
2004 |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
2004 | 148.314 | 17,03 |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
2004 | 148.314 |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 8.091 | 0,00 |
2003 | 0 | 8.450 | 0,00 |
2004 | 0 | 8.450 | 0,00 |
2005 | 0 | 9.180 | 0,00 |
2006 | 0 | 9.463 | 0,00 |
2007 | 0 | 9.463 | 0,00 |
2008 | 0 | 10.009 | 0,00 |
2009 | 0 | 10.181 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 8 | 8.091 | 0,99 |
2003 | 16 | 8.450 | 1,89 |
2004 | 22 | 8.450 | 2,60 |
2005 | 14 | 9.180 | 1,53 |
2006 | 8 | 9.463 | 0,85 |
2007 | 6 | 9.463 | 0,63 |
2008 | 9 | 10.009 | 0,90 |
2009 | 6 | 10.181 | 0,59 |