Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 128 | 2,03 | 1.789 | 28,35 | 4.394 | 69,62 | 6.311 |
2001 | 167 | 3,40 | 2.458 | 49,94 | 2.297 | 46,67 | 4.923 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 8.960 | 4,9 | 51.826 | 28,33 | 122.177 | 66,78 | 182.963 |
2001 | 7.467 | 5,56 | 60.046 | 44,73 | 66.723 | 49,7 | 134.239 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 796 | 19,50 | 3.256 | 79,75 | 31 | 0,76 | 4.083 |
2001 | 1.604 | 23,01 | 5.334 | 76,52 | 32 | 0,47 | 6.970 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 33.460 | 25,87 | 92.925 | 71,85 | 2.938 | 2,27 | 129.323 |
2001 | 60.727 | 29,07 | 144.044 | 68,96 | 4.100 | 1,96 | 208.871 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 879 | 18,38 | 3.874 | 81,00 | 30 | 0,63 | 4.783 |
2001 | 1.178 | 15,42 | 6.395 | 83,71 | 67 | 0,88 | 7.640 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 37.750 | 24,75 | 105.631 | 69,24 | 9.173 | 6,01 | 152.554 |
2001 | 31.907 | 20,54 | 119.838 | 77,14 | 3.601 | 2,32 | 155.347 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 6.311 | 10.394 | 60,72 % |
2001 | 4.923 | 11.893 | 41,39 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||
1996 | 58,59 % | ||
2001 | 39,12 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 6.358 | 346,83 | 645 | 35,18 |
1996 | 6.879 | 375,25 | 670 | 36,55 |
1997 | 7.340 | 389,31 | 725 | 38,45 |
1998 | 7.842 | 415,93 | 741 | 39,30 |
1999 | 8.563 | 454,17 | 782 | 41,48 |
2000 | 9.135 | 453,57 | 800 | 39,72 |
2001 | 9.664 | 453,69 | 816 | 38,31 |
2002 | 10.174 | 454,28 | 818 | 36,52 |
2003 | 10.631 | 456,13 | 831 | 35,65 |
2004 | 11.147 | 470,83 | 906 | 38,27 |
2005 | 11.619 | 467,32 | 1.104 | 44,40 |
2006 | 12.203 | 474,03 | 1.453 | 56,44 |
2007 | 12.203 | 474,03 | 1.453 | 56,44 |
2008 | 12.384 | 471,25 | 1.611 | 61,30 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | ||||
1995 | 227.096 | 380,58 | 29.876 | 50,07 |
1996 | 236.637 | 396,57 | 30.480 | 51,08 |
1997 | 213.000 | 401,14 | 25.412 | 47,86 |
1998 | 226.031 | 425,68 | 26.252 | 49,44 |
1999 | 237.564 | 440,41 | 27.210 | 50,44 |
2000 | 277.691 | 456,42 | 30.596 | 50,29 |
2001 | 303.223 | 457,70 | 35.018 | 52,86 |
2002 | 311.564 | 456,74 | 35.870 | 52,58 |
2003 | 278.534 | 448,39 | 32.059 | 51,61 |
2004 | 308.807 | 459,66 | 35.784 | 53,26 |
2005 | 324.628 | 457,54 | 41.193 | 58,06 |
2006 | 326.155 | 451,84 | 45.676 | 63,28 |
2007 | 349.648 | 468,29 | 52.036 | 69,69 |
2008 | 351.970 | 463,56 | 55.739 | 73,41 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 22.396 | 0,00 |
2003 | 0 | 23.307 | 0,00 |
2004 | 0 | 23.307 | 0,00 |
2005 | 0 | 24.863 | 0,00 |
2006 | 0 | 25.383 | 0,00 |
2007 | 0 | 25.383 | 0,00 |
2008 | 1 | 26.279 | 0,04 |
2009 | 0 | 26.401 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 40 | 22.396 | 1,79 |
2003 | 34 | 23.307 | 1,46 |
2004 | 43 | 23.307 | 1,84 |
2005 | 35 | 24.863 | 1,41 |
2006 | 36 | 25.383 | 1,42 |
2007 | 54 | 25.383 | 2,13 |
2008 | 21 | 26.279 | 0,80 |
2009 | 36 | 26.401 | 1,36 |