Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 283 | 4,72 | 838 | 13,97 | 4.876 | 81,31 | 5.997 |
2001 | 394 | 10,90 | 1.106 | 30,58 | 2.117 | 58,52 | 3.618 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 8.960 | 4,9 | 51.826 | 28,33 | 122.177 | 66,78 | 182.963 |
2001 | 7.467 | 5,56 | 60.046 | 44,73 | 66.723 | 49,7 | 134.239 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 3.404 | 43,66 | 3.993 | 51,22 | 399 | 5,12 | 7.796 |
2001 | 4.413 | 41,90 | 5.524 | 52,45 | 595 | 5,65 | 10.532 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 33.460 | 25,87 | 92.925 | 71,85 | 2.938 | 2,27 | 129.323 |
2001 | 60.727 | 29,07 | 144.044 | 68,96 | 4.100 | 1,96 | 208.871 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 2.310 | 22,85 | 6.040 | 59,74 | 1.761 | 17,42 | 10.111 |
2001 | 1.635 | 21,66 | 5.294 | 70,13 | 620 | 8,21 | 7.549 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 37.750 | 24,75 | 105.631 | 69,24 | 9.173 | 6,01 | 152.554 |
2001 | 31.907 | 20,54 | 119.838 | 77,14 | 3.601 | 2,32 | 155.347 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 5.997 | 13.793 | 43,48 % |
2001 | 3.618 | 14.150 | 25,57 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||
1996 | 58,59 % | ||
2001 | 39,12 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 10.802 | 323,79 | 993 | 29,77 |
1996 | 11.041 | 330,96 | 1.015 | 30,42 |
1997 | 11.258 | 342,92 | 988 | 30,09 |
1998 | 11.756 | 358,09 | 1.020 | 31,07 |
1999 | 12.188 | 371,32 | 1.071 | 32,63 |
2000 | 12.418 | 382,66 | 1.097 | 33,80 |
2001 | 12.764 | 393,48 | 1.108 | 34,16 |
2002 | 13.065 | 400,26 | 1.135 | 34,77 |
2003 | 12.864 | 391,66 | 1.099 | 33,46 |
2004 | 13.071 | 397,04 | 1.158 | 35,18 |
2005 | 13.056 | 396,36 | 1.310 | 39,77 |
2006 | 13.229 | 404,14 | 1.678 | 51,26 |
2007 | 13.229 | 404,14 | 1.678 | 51,26 |
2008 | 13.083 | 393,79 | 1.826 | 54,96 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | ||||
1995 | 227.096 | 380,58 | 29.876 | 50,07 |
1996 | 236.637 | 396,57 | 30.480 | 51,08 |
1997 | 213.000 | 401,14 | 25.412 | 47,86 |
1998 | 226.031 | 425,68 | 26.252 | 49,44 |
1999 | 237.564 | 440,41 | 27.210 | 50,44 |
2000 | 277.691 | 456,42 | 30.596 | 50,29 |
2001 | 303.223 | 457,70 | 35.018 | 52,86 |
2002 | 311.564 | 456,74 | 35.870 | 52,58 |
2003 | 278.534 | 448,39 | 32.059 | 51,61 |
2004 | 308.807 | 459,66 | 35.784 | 53,26 |
2005 | 324.628 | 457,54 | 41.193 | 58,06 |
2006 | 326.155 | 451,84 | 45.676 | 63,28 |
2007 | 349.648 | 468,29 | 52.036 | 69,69 |
2008 | 351.970 | 463,56 | 55.739 | 73,41 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 1 | 32.641 | 0,03 |
2003 | 1 | 32.845 | 0,03 |
2004 | 6 | 32.845 | 0,18 |
2005 | 1 | 32.940 | 0,03 |
2006 | 0 | 32.585 | 0,00 |
2007 | 0 | 32.585 | 0,00 |
2008 | 0 | 33.223 | 0,00 |
2009 | 2 | 33.761 | 0,06 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 91 | 32.641 | 2,79 |
2003 | 122 | 32.845 | 3,71 |
2004 | 99 | 32.845 | 3,01 |
2005 | 70 | 32.940 | 2,13 |
2006 | 116 | 32.585 | 3,56 |
2007 | 120 | 32.585 | 3,68 |
2008 | 123 | 33.223 | 3,70 |
2009 | 123 | 33.761 | 3,64 |