Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 72 | 0,87 | 1.390 | 16,79 | 6.815 | 82,34 | 8.277 |
2001 | 204 | 3,88 | 1.775 | 33,78 | 3.275 | 62,34 | 5.254 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 8.960 | 4,9 | 51.826 | 28,33 | 122.177 | 66,78 | 182.963 |
2001 | 7.467 | 5,56 | 60.046 | 44,73 | 66.723 | 49,7 | 134.239 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 1.384 | 19,90 | 5.303 | 76,24 | 269 | 3,87 | 6.956 |
2001 | 2.224 | 21,99 | 7.559 | 74,74 | 331 | 3,27 | 10.114 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 33.460 | 25,87 | 92.925 | 71,85 | 2.938 | 2,27 | 129.323 |
2001 | 60.727 | 29,07 | 144.044 | 68,96 | 4.100 | 1,96 | 208.871 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 557 | 11,89 | 3.769 | 80,47 | 358 | 7,64 | 4.684 |
2001 | 500 | 10,61 | 4.042 | 85,86 | 166 | 3,53 | 4.708 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 37.750 | 24,75 | 105.631 | 69,24 | 9.173 | 6,01 | 152.554 |
2001 | 31.907 | 20,54 | 119.838 | 77,14 | 3.601 | 2,32 | 155.347 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 8.277 | 15.233 | 54,34 % |
2001 | 5.254 | 15.368 | 34,19 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | |||
1996 | 58,59 % | ||
2001 | 39,12 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 9.885 | 342,01 | 888 | 30,72 |
1996 | 10.341 | 357,78 | 881 | 30,48 |
1997 | 10.693 | 366,76 | 909 | 31,18 |
1998 | 11.292 | 387,31 | 929 | 31,86 |
1999 | 11.974 | 407,86 | 978 | 33,31 |
2000 | 12.500 | 418,38 | 1.059 | 35,45 |
2001 | 13.094 | 428,64 | 1.077 | 35,26 |
2002 | 13.494 | 429,73 | 1.158 | 36,88 |
2003 | 13.875 | 427,86 | 1.160 | 35,77 |
2004 | 14.652 | 436,01 | 1.270 | 37,79 |
2005 | 15.103 | 434,81 | 1.458 | 41,97 |
2006 | 16.092 | 451,25 | 1.884 | 52,83 |
2007 | 16.092 | 451,25 | 1.884 | 52,83 |
2008 | 16.206 | 447,00 | 2.059 | 56,79 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 20.000 a 50.000 habitants) | ||||
1995 | 227.096 | 380,58 | 29.876 | 50,07 |
1996 | 236.637 | 396,57 | 30.480 | 51,08 |
1997 | 213.000 | 401,14 | 25.412 | 47,86 |
1998 | 226.031 | 425,68 | 26.252 | 49,44 |
1999 | 237.564 | 440,41 | 27.210 | 50,44 |
2000 | 277.691 | 456,42 | 30.596 | 50,29 |
2001 | 303.223 | 457,70 | 35.018 | 52,86 |
2002 | 311.564 | 456,74 | 35.870 | 52,58 |
2003 | 278.534 | 448,39 | 32.059 | 51,61 |
2004 | 308.807 | 459,66 | 35.784 | 53,26 |
2005 | 324.628 | 457,54 | 41.193 | 58,06 |
2006 | 326.155 | 451,84 | 45.676 | 63,28 |
2007 | 349.648 | 468,29 | 52.036 | 69,69 |
2008 | 351.970 | 463,56 | 55.739 | 73,41 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 31.401 | 0,00 |
2003 | 0 | 32.429 | 0,00 |
2004 | 0 | 32.429 | 0,00 |
2005 | 0 | 34.735 | 0,00 |
2006 | 0 | 35.427 | 0,00 |
2007 | 0 | 35.427 | 0,00 |
2008 | 0 | 36.255 | 0,00 |
2009 | 0 | 37.088 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 2 | 31.401 | 0,06 |
2003 | 0 | 32.429 | 0,00 |
2004 | 2 | 32.429 | 0,06 |
2005 | 0 | 34.735 | 0,00 |
2006 | 3 | 35.427 | 0,08 |
2007 | 10 | 35.427 | 0,28 |
2008 | 51 | 36.255 | 1,41 |
2009 | 9 | 37.088 | 0,24 |