Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 7 | 1,33 | 185 | 35,17 | 334 | 63,50 | 526 |
2001 | 8 | 1,89 | 237 | 56,76 | 172 | 41,35 | 417 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||||||
1996 | 3.381 | 4,91 | 27.453 | 39,88 | 38.009 | 55,21 | 68.843 |
2001 | 1.594 | 3,18 | 30.405 | 60,69 | 18.078 | 36,08 | 50.102 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 10 | 4,13 | 227 | 93,80 | 5 | 2,07 | 242 |
2001 | 55 | 10,66 | 459 | 88,91 | 2 | 0,43 | 516 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||||||
1996 | 4.951 | 8,05 | 55.830 | 90,81 | 696 | 1,13 | 61.477 |
2001 | 8.192 | 9,33 | 79.014 | 90 | 571 | 0,65 | 87.789 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 14 | 3,85 | 350 | 96,15 | 0 | 0,00 | 364 |
2001 | 41 | 5,43 | 718 | 94,17 | 3 | 0,41 | 763 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||||||
1996 | 8.773 | 13,57 | 54.393 | 84,14 | 1.477 | 2,28 | 64.643 |
2001 | 4.072 | 8 | 46.105 | 90,62 | 693 | 1,36 | 50.879 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 526 | 768 | 68,49 % |
2001 | 417 | 933 | 44,69 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | |||
1996 | 52,83 % | ||
2001 | 36,33 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 610 | 361,59 | 84 | 49,79 |
1996 | 620 | 367,52 | 83 | 49,20 |
1997 | 671 | 404,95 | 86 | 51,90 |
1998 | 712 | 429,69 | 93 | 56,13 |
1999 | 756 | 456,25 | 104 | 62,76 |
2000 | 789 | 476,45 | 109 | 65,82 |
2001 | 816 | 476,64 | 112 | 65,42 |
2002 | 863 | 480,24 | 116 | 64,55 |
2003 | 906 | 483,46 | 116 | 61,90 |
2004 | 955 | 491,76 | 118 | 60,76 |
2005 | 1.010 | 490,29 | 130 | 63,11 |
2006 | 1.107 | 504,79 | 172 | 78,43 |
2007 | 1.107 | 504,79 | 172 | 78,43 |
2008 | 1.152 | 515,44 | 180 | 80,54 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 0 a 5.000 habitants) | ||||
1995 | 115.934 | 423,88 | 18.426 | 67,37 |
1996 | 121.934 | 445,82 | 18.925 | 69,19 |
1997 | 124.227 | 453,47 | 18.767 | 68,51 |
1998 | 131.891 | 481,45 | 19.320 | 70,52 |
1999 | 137.288 | 490,70 | 19.461 | 69,56 |
2000 | 138.020 | 515,19 | 19.366 | 72,29 |
2001 | 134.894 | 506,46 | 19.039 | 71,48 |
2002 | 131.408 | 513,64 | 18.317 | 71,6 |
2003 | 127.594 | 504,62 | 18.012 | 70,95 |
2004 | 129.505 | 512,18 | 18.612 | 73,61 |
2005 | 132.230 | 513,56 | 20.260 | 78,69 |
2006 | 129.279 | 511,56 | 21.329 | 84,40 |
2007 | 134.539 | 525,17 | 23.182 | 90,49 |
2008 | 132.592 | 521,77 | 23.926 | 94,15 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 1.797 | 0,00 |
2003 | 0 | 1.874 | 0,00 |
2004 | 0 | 1.874 | 0,00 |
2005 | 0 | 2.060 | 0,00 |
2006 | 0 | 2.112 | 0,00 |
2007 | 0 | 2.112 | 0,00 |
2008 | 0 | 2.235 | 0,00 |
2009 | 0 | 2.286 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 1.797 | 0,00 |
2003 | 1 | 1.874 | 0,53 |
2004 | 1 | 1.874 | 0,53 |
2005 | 3 | 2.060 | 1,46 |
2006 | 3 | 2.112 | 1,42 |
2007 | 3 | 2.112 | 1,42 |
2008 | 1 | 2.235 | 0,45 |
2009 | 1 | 2.286 | 0,44 |