Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 247 | 16,33 | 433 | 28,62 | 833 | 55,06 | 1.513 |
2001 | 148 | 14,44 | 395 | 38,67 | 479 | 46,89 | 1.022 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 7.346 | 3,49 | 72.539 | 34,5 | 130.398 | 62,01 | 210.283 |
2001 | 5.971 | 4,23 | 78.220 | 55,37 | 57.086 | 40,41 | 141.275 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 462 | 20,79 | 1.733 | 77,99 | 27 | 1,22 | 2.222 |
2001 | 1.018 | 29,13 | 2.452 | 70,13 | 26 | 0,74 | 3.496 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 21.380 | 13,85 | 129.551 | 83,95 | 3.395 | 2,2 | 154.326 |
2001 | 36.031 | 15,51 | 193.139 | 83,13 | 3.159 | 1,36 | 232.329 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 847 | 36,51 | 1.347 | 58,06 | 126 | 5,43 | 2.320 |
2001 | 354 | 25,07 | 1.007 | 71,35 | 51 | 3,58 | 1.412 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 39.597 | 23,1 | 127.792 | 74,55 | 4.023 | 2,35 | 171.412 |
2001 | 19.032 | 11,66 | 141.934 | 86,99 | 2.196 | 1,35 | 163.168 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 1.513 | 3.735 | 40,51 % |
2001 | 1.022 | 4.518 | 22,62 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||
1996 | 57,67 % | ||
2001 | 37,81 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 3.330 | 434,78 | 451 | 58,88 |
1996 | 3.369 | 439,87 | 439 | 57,32 |
1997 | 3.449 | 443,15 | 440 | 56,53 |
1998 | 3.627 | 466,02 | 450 | 57,82 |
1999 | 3.831 | 473,61 | 480 | 59,34 |
2000 | 3.972 | 478,27 | 504 | 60,69 |
2001 | 4.082 | 484,63 | 537 | 63,75 |
2002 | 4.248 | 488,84 | 556 | 63,98 |
2003 | 4.279 | 487,64 | 555 | 63,25 |
2004 | 4.509 | 509,84 | 595 | 67,28 |
2005 | 4.643 | 509,55 | 673 | 73,86 |
2006 | 4.920 | 503,17 | 904 | 92,45 |
2007 | 4.920 | 503,17 | 904 | 92,45 |
2008 | 5.077 | 504,72 | 995 | 98,92 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | ||||
1995 | 278.561 | 391,54 | 38.622 | 54,29 |
1996 | 294.739 | 414,28 | 39.516 | 55,54 |
1997 | 311.190 | 430,35 | 40.596 | 56,14 |
1998 | 331.278 | 458,13 | 41.804 | 57,81 |
1999 | 355.627 | 478,32 | 43.984 | 59,16 |
2000 | 344.835 | 476,53 | 63.187 | 63,73 |
2001 | 353.485 | 494,89 | 42.581 | 59,61 |
2002 | 372.607 | 490,52 | 45.175 | 59,47 |
2003 | 377.352 | 485,39 | 44.975 | 57,85 |
2004 | 382.302 | 494,97 | 47.415 | 61,39 |
2005 | 388.217 | 494,33 | 51.738 | 65,88 |
2006 | 402.991 | 487,96 | 59.194 | 71,68 |
2007 | 413.921 | 499,19 | 65.519 | 79,02 |
2008 | 426.610 | 496,37 | 71.333 | 83,00 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 8.690 | 0,00 |
2003 | 0 | 8.775 | 0,00 |
2004 | 0 | 8.775 | 0,00 |
2005 | 0 | 9.112 | 0,00 |
2006 | 0 | 9.427 | 0,00 |
2007 | 0 | 9.427 | 0,00 |
2008 | 0 | 10.059 | 0,00 |
2009 | 0 | 10.270 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 8.690 | 0,00 |
2003 | 1 | 8.775 | 0,11 |
2004 | 0 | 8.775 | 0,00 |
2005 | 0 | 9.112 | 0,00 |
2006 | 0 | 9.427 | 0,00 |
2007 | 0 | 9.427 | 0,00 |
2008 | 3 | 10.059 | 0,30 |
2009 | 11 | 10.270 | 1,07 |