Repartiment modal desplaçaments interns. EMQ | |||||||
Any | % transport públic |
% vehicle privat |
% a peu o bicicleta |
||||
2006 | 1,6 | 20,6 | 77,8 |
Repartiment modal desplaçaments de connexió. EMQ | |||||||
Any | % transport públic |
% vehicle privat |
% a peu o bicicleta |
||||
2006 | 14,8 | 81,0 | 4,2 |
Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 139 | 1,11 | 2.514 | 20,05 | 9.887 | 78,84 | 12.540 |
2001 | 337 | 4,02 | 3.121 | 37,24 | 4.924 | 58,74 | 8.382 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de mes de 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 332.067 | 28,24 | 315.305 | 26,82 | 528.346 | 44,94 | 1.175.718 |
2001 | 338.730 | 34,9 | 354.737 | 36,55 | 277.140 | 28,55 | 970.606 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 2.101 | 19,13 | 8.655 | 78,79 | 229 | 2,08 | 10.985 |
2001 | 3.373 | 20,62 | 12.728 | 77,82 | 255 | 1,56 | 16.356 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de mes de 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 130.884 | 32,87 | 258.307 | 64,86 | 9.035 | 2,27 | 398.226 |
2001 | 213.177 | 35,76 | 372.894 | 62,55 | 10.123 | 1,7 | 596.193 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 2.259 | 24,68 | 6.752 | 73,78 | 141 | 1,54 | 9.152 |
2001 | 1.719 | 19,00 | 7.270 | 80,38 | 56 | 0,62 | 9.044 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de mes de 50.000 habitants) | |||||||
1996 | 246.755 | 41,71 | 325.547 | 55,03 | 19.247 | 3,25 | 591.549 |
2001 | 221.698 | 38,18 | 350.403 | 60,34 | 8.586 | 1,48 | 580.686 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 12.540 | 23.525 | 53,30 % |
2001 | 8.382 | 24.738 | 33,88 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de mes de 50.000 habitants) | |||
1996 | 74,70 % | ||
2001 | 61,95 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 15.147 | 361,41 | 1.203 | 28,70 |
1996 | 16.089 | 383,88 | 1.284 | 30,64 |
1997 | 17.180 | 388,95 | 1.349 | 30,54 |
1998 | 18.517 | 419,22 | 1.404 | 31,79 |
1999 | 19.757 | 435,91 | 1.492 | 32,92 |
2000 | 20.539 | 444,53 | 1.566 | 33,89 |
2001 | 21.318 | 454,57 | 1.596 | 34,03 |
2002 | 21.883 | 449,09 | 1.607 | 32,98 |
2003 | 22.230 | 444,59 | 1.597 | 31,94 |
2004 | 22.914 | 452,03 | 1.676 | 33,06 |
2005 | 23.280 | 454,53 | 1.821 | 35,55 |
2006 | 24.128 | 469,74 | 2.291 | 44,60 |
2007 | 24.128 | 469,74 | 2.291 | 44,60 |
2008 | 24.161 | 465,42 | 2.471 | 47,60 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de mes de 50.000 habitants) | ||||
1995 | 1.187.780 | 389,87 | 195.118 | 64,04 |
1996 | 1.203.332 | 394,97 | 194.447 | 63,82 |
1997 | 1.261.860 | 402,09 | 203.219 | 64,76 |
1998 | 1.303.002 | 415,20 | 210.245 | 66,99 |
1999 | 1.338.297 | 425,72 | 216.554 | 68,89 |
2000 | 1.346.486 | 429,32 | 221.375 | 70,58 |
2001 | 1.338.297 | 425,72 | 216.554 | 68,89 |
2002 | 1.372.011 | 427,62 | 228.605 | 71,25 |
2003 | 1.365.405 | 401,57 | 227.966 | 67,05 |
2004 | 1.392.077 | 406,94 | 238.310 | 69,66 |
2005 | 1.409.515 | 405,73 | 259.466 | 74,69 |
2006 | 1.388.662 | 395,74 | 280.018 | 79,80 |
2007 | 1.428.516 | 408,09 | 307.278 | 87,78 |
2008 | 1.422.678 | 401,48 | 324.548 | 91,59 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
2002 | 7 | 2.539 | 0,05 |
2003 | 7 | ||
2004 | 8,1 | 106.474 | 2,1 |
2006 | 8,10 | 121.670 | 2,35 |
2007 | 8,10 | 130.452 | 2,54 |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
2002 | 1.019 | 0,02 |
2003 | 216.477 | 4,33 |
2004 | 267.251 | 5,27 |
2006 | 284.893 | 5,51 |
2007 | 312.760 | 6,09 |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
2002 | 1.019 | 2.539 | 0,4 |
2003 | 216.477 | ||
2004 | 267.251 | 106.474 | 2,51 |
2006 | 284.893 | 121.670 | 2,34 |
2007 | 312.760 | 130.452 | 2,40 |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 2 | 48.727 | 0,04 |
2003 | 1 | 50.001 | 0,02 |
2004 | 1 | 50.001 | 0,02 |
2005 | 0 | 51.218 | 0,00 |
2006 | 1 | 51.713 | 0,02 |
2007 | 1 | 51.713 | 0,02 |
2008 | 0 | 51.912 | 0,00 |
2009 | 0 | 52.484 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 97 | 48.727 | 1,99 |
2003 | 139 | 50.001 | 2,78 |
2004 | 117 | 50.001 | 2,34 |
2005 | 115 | 51.218 | 2,25 |
2006 | 94 | 51.713 | 1,82 |
2007 | 125 | 51.713 | 2,42 |
2008 | 114 | 51.912 | 2,20 |
2009 | 91 | 52.484 | 1,73 |