Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 28 | 2,93 | 582 | 60,82 | 347 | 36,26 | 957 |
2001 | 86 | 9,86 | 591 | 67,54 | 198 | 22,60 | 875 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 7.346 | 3,49 | 72.539 | 34,5 | 130.398 | 62,01 | 210.283 |
2001 | 5.971 | 4,23 | 78.220 | 55,37 | 57.086 | 40,41 | 141.275 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 78 | 3,62 | 2.059 | 95,59 | 17 | 0,79 | 2.154 |
2001 | 201 | 6,59 | 2.843 | 93,41 | 0 | 0,00 | 3.044 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 21.380 | 13,85 | 129.551 | 83,95 | 3.395 | 2,2 | 154.326 |
2001 | 36.031 | 15,51 | 193.139 | 83,13 | 3.159 | 1,36 | 232.329 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 550 | 52,33 | 488 | 46,43 | 13 | 1,24 | 1.051 |
2001 | 180 | 22,10 | 626 | 76,89 | 8 | 1,01 | 814 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 39.597 | 23,1 | 127.792 | 74,55 | 4.023 | 2,35 | 171.412 |
2001 | 19.032 | 11,66 | 141.934 | 86,99 | 2.196 | 1,35 | 163.168 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 957 | 3.111 | 30,76 % |
2001 | 875 | 3.919 | 22,33 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||
1996 | 57,67 % | ||
2001 | 37,81 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 2.756 | 453,14 | 585 | 96,19 |
1996 | 2.889 | 475,01 | 598 | 98,32 |
1997 | 3.092 | 486,01 | 613 | 96,35 |
1998 | 3.234 | 508,33 | 647 | 101,70 |
1999 | 3.400 | 520,43 | 661 | 101,18 |
2000 | 3.518 | 508,09 | 691 | 99,80 |
2001 | 3.663 | 508,96 | 706 | 98,10 |
2002 | 3.776 | 509,99 | 728 | 98,33 |
2003 | 3.790 | 510,58 | 739 | 99,56 |
2004 | 3.932 | 509,92 | 814 | 105,56 |
2005 | 4.032 | 506,15 | 896 | 112,48 |
2006 | 4.199 | 507,98 | 1.068 | 129,20 |
2007 | 4.199 | 507,98 | 1.068 | 129,20 |
2008 | 4.277 | 505,56 | 1.137 | 134,40 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | ||||
1995 | 278.561 | 391,54 | 38.622 | 54,29 |
1996 | 294.739 | 414,28 | 39.516 | 55,54 |
1997 | 311.190 | 430,35 | 40.596 | 56,14 |
1998 | 331.278 | 458,13 | 41.804 | 57,81 |
1999 | 355.627 | 478,32 | 43.984 | 59,16 |
2000 | 344.835 | 476,53 | 63.187 | 63,73 |
2001 | 353.485 | 494,89 | 42.581 | 59,61 |
2002 | 372.607 | 490,52 | 45.175 | 59,47 |
2003 | 377.352 | 485,39 | 44.975 | 57,85 |
2004 | 382.302 | 494,97 | 47.415 | 61,39 |
2005 | 388.217 | 494,33 | 51.738 | 65,88 |
2006 | 402.991 | 487,96 | 59.194 | 71,68 |
2007 | 413.921 | 499,19 | 65.519 | 79,02 |
2008 | 426.610 | 496,37 | 71.333 | 83,00 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
2004 |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
2004 | 1.936 | 0,25 |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
2004 | 1.936 |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 7.404 | 0,00 |
2003 | 0 | 7.423 | 0,00 |
2004 | 0 | 7.423 | 0,00 |
2005 | 0 | 7.966 | 0,00 |
2006 | 0 | 8.169 | 0,00 |
2007 | 0 | 8.169 | 0,00 |
2008 | 0 | 8.460 | 0,00 |
2009 | 0 | 8.616 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 1 | 7.404 | 0,13 |
2003 | 0 | 7.423 | 0,00 |
2004 | 1 | 7.423 | 0,13 |
2005 | 0 | 7.966 | 0,00 |
2006 | 1 | 8.169 | 0,12 |
2007 | 0 | 8.169 | 0,00 |
2008 | 3 | 8.460 | 0,35 |
2009 | 11 | 8.616 | 1,28 |