Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 100 | 10,89 | 294 | 32,03 | 524 | 57,08 | 918 |
2001 | 42 | 4,44 | 608 | 64,83 | 288 | 30,73 | 938 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 7.346 | 3,49 | 72.539 | 34,5 | 130.398 | 62,01 | 210.283 |
2001 | 5.971 | 4,23 | 78.220 | 55,37 | 57.086 | 40,41 | 141.275 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 67 | 9,85 | 612 | 90,00 | 1 | 0,15 | 680 |
2001 | 299 | 17,00 | 1.451 | 82,61 | 7 | 0,39 | 1.756 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 21.380 | 13,85 | 129.551 | 83,95 | 3.395 | 2,2 | 154.326 |
2001 | 36.031 | 15,51 | 193.139 | 83,13 | 3.159 | 1,36 | 232.329 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 28 | 6,73 | 380 | 91,35 | 8 | 1,92 | 416 |
2001 | 32 | 6,43 | 468 | 92,97 | 3 | 0,60 | 503 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 39.597 | 23,1 | 127.792 | 74,55 | 4.023 | 2,35 | 171.412 |
2001 | 19.032 | 11,66 | 141.934 | 86,99 | 2.196 | 1,35 | 163.168 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 918 | 1.598 | 57,45 % |
2001 | 938 | 2.694 | 34,82 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||
1996 | 57,67 % | ||
2001 | 37,81 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 1.263 | 374,89 | 179 | 53,13 |
1996 | 1.385 | 411,10 | 180 | 53,43 |
1997 | 1.534 | 407,55 | 189 | 50,21 |
1998 | 1.745 | 463,60 | 200 | 53,13 |
1999 | 1.970 | 475,50 | 203 | 49,00 |
2000 | 2.226 | 485,81 | 232 | 50,63 |
2001 | 2.449 | 470,06 | 236 | 45,30 |
2002 | 2.703 | 474,21 | 255 | 44,74 |
2003 | 2.941 | 473,67 | 258 | 41,55 |
2004 | 3.152 | 471,86 | 300 | 44,91 |
2005 | 3.348 | 473,55 | 350 | 49,50 |
2006 | 3.689 | 476,18 | 463 | 59,77 |
2007 | 3.689 | 476,18 | 463 | 59,77 |
2008 | 3.821 | 475,90 | 490 | 61,03 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | ||||
1995 | 278.561 | 391,54 | 38.622 | 54,29 |
1996 | 294.739 | 414,28 | 39.516 | 55,54 |
1997 | 311.190 | 430,35 | 40.596 | 56,14 |
1998 | 331.278 | 458,13 | 41.804 | 57,81 |
1999 | 355.627 | 478,32 | 43.984 | 59,16 |
2000 | 344.835 | 476,53 | 63.187 | 63,73 |
2001 | 353.485 | 494,89 | 42.581 | 59,61 |
2002 | 372.607 | 490,52 | 45.175 | 59,47 |
2003 | 377.352 | 485,39 | 44.975 | 57,85 |
2004 | 382.302 | 494,97 | 47.415 | 61,39 |
2005 | 388.217 | 494,33 | 51.738 | 65,88 |
2006 | 402.991 | 487,96 | 59.194 | 71,68 |
2007 | 413.921 | 499,19 | 65.519 | 79,02 |
2008 | 426.610 | 496,37 | 71.333 | 83,00 |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 5.700 | 0,00 |
2003 | 0 | 6.209 | 0,00 |
2004 | 0 | 6.209 | 0,00 |
2005 | 0 | 7.070 | 0,00 |
2006 | 0 | 7.414 | 0,00 |
2007 | 0 | 7.414 | 0,00 |
2008 | 0 | 8.029 | 0,00 |
2009 | 0 | 8.168 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 5.700 | 0,00 |
2003 | 1 | 6.209 | 0,16 |
2004 | 0 | 6.209 | 0,00 |
2005 | 1 | 7.070 | 0,14 |
2006 | 0 | 7.414 | 0,00 |
2007 | 0 | 7.414 | 0,00 |
2008 | 0 | 8.029 | 0,00 |
2009 | 0 | 8.168 | 0,00 |