Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 29 | 0,78 | 1.538 | 41,38 | 2.150 | 57,84 | 3.717 |
2001 | 112 | 4,45 | 1.374 | 54,34 | 1.042 | 41,22 | 2.528 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 7.346 | 3,49 | 72.539 | 34,5 | 130.398 | 62,01 | 210.283 |
2001 | 5.971 | 4,23 | 78.220 | 55,37 | 57.086 | 40,41 | 141.275 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 431 | 19,88 | 1.729 | 79,75 | 8 | 0,37 | 2.168 |
2001 | 1.133 | 26,66 | 3.103 | 73,02 | 14 | 0,32 | 4.250 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 21.380 | 13,85 | 129.551 | 83,95 | 3.395 | 2,2 | 154.326 |
2001 | 36.031 | 15,51 | 193.139 | 83,13 | 3.159 | 1,36 | 232.329 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 365 | 18,36 | 1.615 | 81,24 | 8 | 0,40 | 1.988 |
2001 | 266 | 12,22 | 1.899 | 87,17 | 13 | 0,60 | 2.178 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 39.597 | 23,1 | 127.792 | 74,55 | 4.023 | 2,35 | 171.412 |
2001 | 19.032 | 11,66 | 141.934 | 86,99 | 2.196 | 1,35 | 163.168 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 3.717 | 5.885 | 63,16 % |
2001 | 2.528 | 6.778 | 37,30 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||
1996 | 57,67 % | ||
2001 | 37,81 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 4.133 | 382,51 | 594 | 54,97 |
1996 | 4.331 | 400,83 | 606 | 56,09 |
1997 | 4.528 | 400,11 | 630 | 55,67 |
1998 | 4.835 | 427,23 | 652 | 57,61 |
1999 | 5.167 | 442,53 | 685 | 58,67 |
2000 | 5.493 | 454,79 | 724 | 59,94 |
2001 | 5.852 | 463,16 | 748 | 59,20 |
2002 | 6.110 | 464,04 | 790 | 60,00 |
2003 | 6.317 | 455,44 | 776 | 55,95 |
2004 | 6.715 | 462,66 | 806 | 55,53 |
2005 | 7.112 | 473,57 | 885 | 58,93 |
2006 | 7.677 | 486,66 | 1.124 | 71,25 |
2007 | 7.677 | 486,66 | 1.124 | 71,25 |
2008 | 7.791 | 483,85 | 1.198 | 74,40 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | ||||
1995 | 278.561 | 391,54 | 38.622 | 54,29 |
1996 | 294.739 | 414,28 | 39.516 | 55,54 |
1997 | 311.190 | 430,35 | 40.596 | 56,14 |
1998 | 331.278 | 458,13 | 41.804 | 57,81 |
1999 | 355.627 | 478,32 | 43.984 | 59,16 |
2000 | 344.835 | 476,53 | 63.187 | 63,73 |
2001 | 353.485 | 494,89 | 42.581 | 59,61 |
2002 | 372.607 | 490,52 | 45.175 | 59,47 |
2003 | 377.352 | 485,39 | 44.975 | 57,85 |
2004 | 382.302 | 494,97 | 47.415 | 61,39 |
2005 | 388.217 | 494,33 | 51.738 | 65,88 |
2006 | 402.991 | 487,96 | 59.194 | 71,68 |
2007 | 413.921 | 499,19 | 65.519 | 79,02 |
2008 | 426.610 | 496,37 | 71.333 | 83,00 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
2004 |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
2004 | 15.045 | 1,04 |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
2004 | 15.045 |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 13.167 | 0,00 |
2003 | 1 | 13.870 | 0,07 |
2004 | 0 | 13.870 | 0,00 |
2005 | 1 | 15.018 | 0,07 |
2006 | 1 | 15.561 | 0,06 |
2007 | 0 | 15.561 | 0,00 |
2008 | 0 | 16.102 | 0,00 |
2009 | 0 | 16.596 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 1 | 13.167 | 0,08 |
2003 | 1 | 13.870 | 0,07 |
2004 | 2 | 13.870 | 0,14 |
2005 | 2 | 15.018 | 0,13 |
2006 | 4 | 15.561 | 0,26 |
2007 | 5 | 15.561 | 0,32 |
2008 | 0 | 16.102 | 0,00 |
2009 | 29 | 16.596 | 1,75 |