Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 18 | 0,64 | 723 | 25,77 | 2.065 | 73,59 | 2.806 |
2001 | 52 | 2,97 | 967 | 54,79 | 745 | 42,23 | 1.765 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 7.346 | 3,49 | 72.539 | 34,5 | 130.398 | 62,01 | 210.283 |
2001 | 5.971 | 4,23 | 78.220 | 55,37 | 57.086 | 40,41 | 141.275 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 371 | 10,39 | 2.772 | 77,60 | 429 | 12,01 | 3.572 |
2001 | 604 | 12,89 | 3.659 | 78,07 | 423 | 9,04 | 4.687 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 21.380 | 13,85 | 129.551 | 83,95 | 3.395 | 2,2 | 154.326 |
2001 | 36.031 | 15,51 | 193.139 | 83,13 | 3.159 | 1,36 | 232.329 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 156 | 5,58 | 2.385 | 85,33 | 254 | 9,09 | 2.795 |
2001 | 155 | 5,05 | 2.756 | 89,89 | 155 | 5,05 | 3.066 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 39.597 | 23,1 | 127.792 | 74,55 | 4.023 | 2,35 | 171.412 |
2001 | 19.032 | 11,66 | 141.934 | 86,99 | 2.196 | 1,35 | 163.168 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 2.806 | 6.378 | 43,99 % |
2001 | 1.765 | 6.452 | 27,36 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||
1996 | 57,67 % | ||
2001 | 37,81 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 5.127 | 385,87 | 488 | 36,73 |
1996 | 5.227 | 393,39 | 464 | 34,92 |
1997 | 5.363 | 409,20 | 451 | 34,41 |
1998 | 5.642 | 430,49 | 460 | 35,10 |
1999 | 5.897 | 447,93 | 459 | 34,87 |
2000 | 6.111 | 469,50 | 461 | 35,42 |
2001 | 6.342 | 483,46 | 460 | 35,07 |
2002 | 6.467 | 483,51 | 469 | 35,07 |
2003 | 6.608 | 482,30 | 457 | 33,36 |
2004 | 6.885 | 491,75 | 501 | 35,78 |
2005 | 7.101 | 484,12 | 580 | 39,54 |
2006 | 7.486 | 476,69 | 695 | 44,26 |
2007 | 7.486 | 476,69 | 695 | 44,26 |
2008 | 7.561 | 478,06 | 744 | 47,04 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | ||||
1995 | 278.561 | 391,54 | 38.622 | 54,29 |
1996 | 294.739 | 414,28 | 39.516 | 55,54 |
1997 | 311.190 | 430,35 | 40.596 | 56,14 |
1998 | 331.278 | 458,13 | 41.804 | 57,81 |
1999 | 355.627 | 478,32 | 43.984 | 59,16 |
2000 | 344.835 | 476,53 | 63.187 | 63,73 |
2001 | 353.485 | 494,89 | 42.581 | 59,61 |
2002 | 372.607 | 490,52 | 45.175 | 59,47 |
2003 | 377.352 | 485,39 | 44.975 | 57,85 |
2004 | 382.302 | 494,97 | 47.415 | 61,39 |
2005 | 388.217 | 494,33 | 51.738 | 65,88 |
2006 | 402.991 | 487,96 | 59.194 | 71,68 |
2007 | 413.921 | 499,19 | 65.519 | 79,02 |
2008 | 426.610 | 496,37 | 71.333 | 83,00 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 1 | 13.375 | 0,07 |
2003 | 2 | 13.701 | 0,15 |
2004 | 1 | 13.701 | 0,07 |
2005 | 0 | 14.668 | 0,00 |
2006 | 0 | 15.012 | 0,00 |
2007 | 0 | 15.012 | 0,00 |
2008 | 0 | 15.816 | 0,00 |
2009 | 0 | 16.023 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 20 | 13.375 | 1,50 |
2003 | 8 | 13.701 | 0,58 |
2004 | 14 | 13.701 | 1,02 |
2005 | 9 | 14.668 | 0,61 |
2006 | 23 | 15.012 | 1,53 |
2007 | 26 | 15.012 | 1,73 |
2008 | 32 | 15.816 | 2,02 |
2009 | 21 | 16.023 | 1,31 |