Repartiment modal intern - intern. EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 216 | 23,08 | 548 | 58,55 | 172 | 18,38 | 936 |
2001 | 32 | 3,58 | 717 | 81,06 | 136 | 15,36 | 885 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 7.346 | 3,49 | 72.539 | 34,5 | 130.398 | 62,01 | 210.283 |
2001 | 5.971 | 4,23 | 78.220 | 55,37 | 57.086 | 40,41 | 141.275 |
Repartiment modal mobilitat generada (intern - extern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 52 | 5,19 | 947 | 94,61 | 2 | 0,20 | 1.001 |
2001 | 75 | 3,57 | 2.037 | 96,38 | 1 | 0,06 | 2.114 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 21.380 | 13,85 | 129.551 | 83,95 | 3.395 | 2,2 | 154.326 |
2001 | 36.031 | 15,51 | 193.139 | 83,13 | 3.159 | 1,36 | 232.329 |
Repartiment modal mobilitat atreta (extern - intern). EMO | |||||||
Any | Transport públic |
% |
Vehicle privat |
% |
A peu o bicicleta |
% |
Total |
1996 | 38 | 6,91 | 512 | 93,09 | 0 | 0,00 | 550 |
2001 | 51 | 4,09 | 1.164 | 93,78 | 26 | 2,13 | 1.241 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||||||
1996 | 39.597 | 23,1 | 127.792 | 74,55 | 4.023 | 2,35 | 171.412 |
2001 | 19.032 | 11,66 | 141.934 | 86,99 | 2.196 | 1,35 | 163.168 |
Taxa d'autocontenció (treball i estudis). EMO | |||
Any | Mobilitat interna per motius de feina o estudis |
Mobilitat total generada per motius de feina o estudis |
taxa d'autocontenció |
1996 | 936 | 1.937 | 48,32 % |
2001 | 885 | 2.999 | 29,51 % |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | |||
1996 | 57,67 % | ||
2001 | 37,81 % |
Índex de motorització. | ||||
Any | Núm. turismes |
Taxa motorització (turismes) |
Núm. motocicletes |
Taxa motorització (motocicletes) |
1995 | 1.852 | 466,62 | 291 | 73,32 |
1996 | 2.075 | 522,80 | 313 | 78,86 |
1997 | 2.315 | 500,11 | 346 | 74,75 |
1998 | 2.514 | 543,10 | 358 | 77,34 |
1999 | 2.791 | 557,53 | 385 | 76,91 |
2000 | 3.026 | 556,66 | 401 | 73,77 |
2001 | 3.186 | 558,65 | 419 | 73,47 |
2002 | 3.375 | 559,52 | 437 | 72,45 |
2003 | 3.584 | 560,00 | 454 | 70,94 |
2004 | 3.817 | 575,20 | 517 | 77,91 |
2005 | 4.040 | 564,64 | 604 | 84,42 |
2006 | 4.364 | 558,99 | 761 | 97,48 |
2007 | 4.364 | 558,99 | 761 | 97,48 |
2008 | 4.457 | 544,13 | 831 | 101,45 |
Comparació amb el valor del tram poblacional corresponent (de 5.000 a 20.000 habitants) | ||||
1995 | 278.561 | 391,54 | 38.622 | 54,29 |
1996 | 294.739 | 414,28 | 39.516 | 55,54 |
1997 | 311.190 | 430,35 | 40.596 | 56,14 |
1998 | 331.278 | 458,13 | 41.804 | 57,81 |
1999 | 355.627 | 478,32 | 43.984 | 59,16 |
2000 | 344.835 | 476,53 | 63.187 | 63,73 |
2001 | 353.485 | 494,89 | 42.581 | 59,61 |
2002 | 372.607 | 490,52 | 45.175 | 59,47 |
2003 | 377.352 | 485,39 | 44.975 | 57,85 |
2004 | 382.302 | 494,97 | 47.415 | 61,39 |
2005 | 388.217 | 494,33 | 51.738 | 65,88 |
2006 | 402.991 | 487,96 | 59.194 | 71,68 |
2007 | 413.921 | 499,19 | 65.519 | 79,02 |
2008 | 426.610 | 496,37 | 71.333 | 83,00 |
Km útils / habitant. | |||
Any | Km. de xarxa |
km. útils |
km útils / habitant |
Viatges any / habitant. | ||
Any | viatges any |
viatges / habitant |
Viatges any / km útil. | |||
Any | viatges any |
km útils |
viatges / km útil |
Víctimes mortals * 1.000 / habitants. | |||
Any | Víctimes mortals |
Habitants |
Víctimes mortals * 1000 / habitants |
2002 | 0 | 6.032 | 0,00 |
2003 | 0 | 6.400 | 0,00 |
2004 | 1 | 6.400 | 0,16 |
2005 | 0 | 7.155 | 0,00 |
2006 | 0 | 7.564 | 0,00 |
2007 | 0 | 7.564 | 0,00 |
2008 | 0 | 8.191 | 0,00 |
2009 | 0 | 8.401 | 0,00 |
Accidents amb víctimes * 1.000 / habitants. | |||
Any | Accidents amb víctimes |
Habitants |
Accidents
amb víctimes * 1000 / habitants |
2002 | 5 | 6.032 | 0,83 |
2003 | 1 | 6.400 | 0,16 |
2004 | 3 | 6.400 | 0,47 |
2005 | 0 | 7.155 | 0,00 |
2006 | 0 | 7.564 | 0,00 |
2007 | 0 | 7.564 | 0,00 |
2008 | 0 | 8.191 | 0,00 |
2009 | 0 | 8.401 | 0,00 |