La Diputació de Barcelona és una entitat de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania.
En aquesta ocasió, l'Àrea d'Infraestructures, Urbanisme i Habitatge us presenta aquesta Jornada que té l'objectiu d'establir un protocol adient per a la gestió de l'accessibilitat en el món local, presentant-se una sèrie d'experiències i aportacions dels responsables i gestors que duen a la pràctica els plans d'accessibilitat, per una banda els serveis socials com a peticionaris dels plans i per altra les infraestructures com a gestors dels mateixos.
Aquesta jornada és un punt de trobada on es pretén articular un protocol amb definició de rols que permetien a cada àrea entendre els problemes de l'altre, i poder treballar plegats per tal que els resultats siguin satisfactoris, en la mesura de la racionalitat i el possibilisme.
La Jornada té una doble vessant:
- Conscienciar sobre els avantatges del treball en equip entre les àrees d'infraestructures i les assistencials sobre tot, pel que fa als temes d'accessibilitat
- Compartir i impulsar l'aplicació de bones pràctiques portades a terme per altres municipis.