Planificació supramunicipal

Reserves de sòl per a Park & Ride

La disponibilitat de places d’aparcament de dissuasió o P&R adjacents a les estacions de ferrocarril i autobús és fonamental per permetre que una part de la població que no té a tocar de casa un transport públic que s’adapti a les seves necessitats, però que està disposada a utilitzar-lo com a mode principal en la seva cadena modal, pugui accedir-hi amb garanties de comoditat i agilitat.

En aquest sentit, seria convenient que des del planejament urbanístic es facilités la construcció dels P&R en les proximitats de les estacions ampliant l’abast del sòl qualificat com a sistema ferroviari, tenint present que aquests
equipaments tenen una funció municipal i també una de territorial.

Pla Director de Mobilitat de la RMB

Tipus d'infrastructura:
Park & Ride (aparcament dissuasiu a les estacions de tren i autobús)
Inversió prevista de l'actuació:
0,06 M€ (cost total pel conjunt de P & R)
Comentaris: