Última actualització 10/27/2009

Activitats de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura 2009

Del dia 22 al 29 de setembre es celebra la Setmana de la mobilitat sostenible i segura. L’objectiu d’aquesta activitat és promoure els hàbits de mobilitat sostenibles com són l’anar a peu, l’ús de la bicicleta o del transport públic i fomentar el civisme i la seguretat en els desplaçaments en cotxe i moto.

Durant els 7 dies que dura l’activitat es duran a terme diferents actes. Tot seguit es presenta un resum dels més destacats:

Agenda d'activitats

A la web de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura podreu trobar una agenda de les activitats programades

La cursa dels transports

Des de l’Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP) s’organitza la cursa del transport. Es tracta d’una activitat on diferents participants realitzen el mateix trajecte amb diferents mitjans de transport per tal de veure quin és el més ràpid, el menys contaminant i el més econòmic.

L’activitat es realitzarà a diferents municipis, Barcelona, La Garriga, Sant Adrià del Besós, Sant Cugat del Vallès, Sabadell, Terrassa, L’Hospitalet de Llobregat, Ripoll, Montcada i Rexac, Figueres, Salt i Sant Boi de Llobregat

+ informació

Pedalada contra el canvi climàtic

Una altra activitat destacada de la Setmana de la Mobilitat és la bicicletada popular que s’organitza des del Bicicleta Club de Catalunya (BACC) i on participen més de 100 municipis a tot Catalunya.

Passejada en bicicleta

Des de la Diputació de Barcelona també es participa a la Setmana de Mobilitat amb la organització d’una passejada en bicicleta pels municipis del sud del Baix Llobregat.

+ informació

Activitats de CCOO per la Setmana de la Mobilitat Sostenible:

Agenda d’activitats als municipis

Diferents municipis de la província de Barcelona s’han aderit a la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura. En el següent llistat podeu enllaçar amb les agendes d’activitats d’alguns municipi: