Última actualització 1/9/2009

L'Ajutament de Rubí rebaixarà els impostos a les empreses que promoguin la mobilitat sostenible dels seus treballadors

La mesura s'aplicarà a aquelles empreses que posin a disposició dels treballadors un sistema de transport col.lectiu.

El passat mes d'octubre l'Ajuntament de Rubí va aprovar les ordenances municipals per a l'any 2009. Una de les principals novetats d'aquesta ordenança és que l'Ajuntament primarà a aquelles empreses que fomentin la mobilitat sostenible dels seus treballadors.

En concret la mesura preveu una reducció de l'Impost d'Activitats Econòmiques (IAE) d'un 20% a totes aquelles empreses que implantin algun sistema de transport col.leciu per als seus treballadors.

Segons l'Ajuntament de Rubí, aquesta mesura pretén incentivar que les empreses ofereixin serveis als seus treballadors que, d'altra manera, haurien de recaure sobre la gestió de l'Ajuntament.