Última actualització 12/1/2016

Es presenta l'exposició itinerant: Mobilitat urbana, reptes i solucions

El seu objectiu principal és explicar els principals reptes que s'han d'afrontar des del punta de vista de la mobilitat i algunes de les propostes que es plantegen per a donar-hi resposta

La Diputació de Barcelona, mitjançant la Gerència de Serveis d’Infraestructures Viàries i Mobilitat posa a la disposició dels municipis l’exposició Mobilitat urbana: reptes i solucions.

L'exposicó consta de 13 panells enrotllables (rollers) i ocupa una extensió d'uns 50 metres quadrats.

L'exposició també consta de diversos codis QR on es pot ampliar la informació de cada panell mitjançant un dispositiu mòbil tipus smartphone o tablet, amb connexió a Internet.

L'exposició es dirigeix a un públic general i està especialment pensada per acompanyar els processos de participació ciutadana que normalment es realitzen en el marc de la redacció dels Plans de mobilitat urbana sostenible.

Sol·licitud:

Per tal de sol·licitar l’exposició es pot fer enviant un correu electrònic a xarxamobal@diba.cat, indicant el municipi i les dates en que es voldria utilitzar l’exposició.