Última actualització 1/17/2012

Pla d'accessibilitat de Santa Maria de Palautordera

El Pla d'accessibilitat del municipi té com objectiu bàsic inventariar, identificar les barreres arquitectòniques i pressupostar la seva eliminació

El vicepresident tercer de la Diputació, Josep Llobet, ha lliurat a l'alcalde de Sant Maria de Palautordera, Jordi Xena, el Pla d'accessibilitat del municipi, que té com objectiu bàsic inventariar, identificar les barreres arquitectòniques, pressupostar la seva eliminació, tot marcant un pla d'etapes, i establir un pla de prevenció de barreres, a emprar en futures intervencions urbanístiques.

A demanda de l'Ajuntament, l'Àrea de Territori i Sostenibilitat ha elaborat aquest Pla d'accessibilitat, que s'emmarca en el compliment de la Llei de promoció de l'accessibilitat i de supressió de barreres arquitectòniques, i s'orienta a incorporar millores de cara a l'autonomia personal dels col·lectius de persones amb discapacitat i a la qualitat de vida d'altres col·lectius com ara la gent gran.

El Pla d'accessibilitat inventaria, identifica barreres, pressuposta la seva eliminació i marca un pla d'etapes de manera racional i planificada en els àmbits de la via pública i espais públics, els edificis municipals i els transports i la comunicació. També incorpora eines municipals com ara indicadors de resum, plànols generals, plànols de solucions detallades i un resum de la proposta d'actuacions.

El cost total, que assumeix la Diputació de Barcelona, és de 32.450 euros.

Per més informació: