On ets: Xarxa MOBAL >> Actualitat >> FEIL

Última actualització 22/04/2009

Vianants i cicletas es beneficiaran del Fons Estatal d'Inversió Local

Dels 8.112 Ajuntaments de tot Espanya només cinc no van presentar sol•licituds al Fons Estatal d'Inversió Local. En total s'han presentat uns 31.000 projectes que permetran generar fins a 300.000 llocs de treball.

La majoria de projectes, un 31,79%, s'han destinat a millora i rehabilitació de l'espai públic i reurbanització de carrers i un 3,63 % s'ha destinat a la promoció de la mobilitat i la seguretat viària, principalment en la construcció de carrils bicicleta i vianalització de carrers.

Entre els projectes que més destaquen dels 2.342 presentats a la província de Barcelona destaquem el pàrquing subterrani a la Pl. Primer de Maig de Terrassa, el pla d'accessibilitat a les parades d'autobús de l'Ajuntament de Barcelona, la urbanització del C. Laureà Miró a Sant Feliu de Llobregat o la construcció d'un nou pont sobre el riu Congost a la ciutat de Granollers.

Al lloc web del Ministeri d’Administracions Públiques es pot consultar la totalitat de projectes presentats a al FEIL