Última actualització 30/10/2012

Dissenyats els itineraris per a vianants i ciclistes de Sant Cugat Sesgarrigues

L'Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues ja disposa de l'estudi sobre els itinerais per a vianats i ciclistes que té previst desenvolupar en el terme municipal. L'ha fet la Diputació de Barcelona, a través de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat, i conté des de les característiques de disseny d'aquests itineraris, fins als procediments constructius o la senyalització, a més del pressupost orientatiu de les actuacions per a cada un dels trams

Al treball, lliurat recentment al consistori i que ha tingut un cost de 10.000 €, assumit en un 90 % per la Diputació de Barcelona i en un 10 % per l'Ajuntament, s'hi dissenyen dos itineraris per a vianants i ciclistes.

El primer correspon a un itinerari circular d'aproximadament 2,9 km de longitud, que s'inicia a la plaça de l'Ajuntament i es dirigeix cap al cementiri municipal, arriba fins a la Creu de Massalliga, al nucli de Puigcigró, passa al costat de Cal Ferrer Vell i es dirigeix un altre cop cap al nucli de Sant Cugat Sesgarrigues pel camí de l'Hostal Nou. Les actuacions per a l'adequació d'aquest tram s'han pressupostat en 33.240,53 €.

El segon itinerari, també circular, de 9,8 km, surt de Sant Cugat Sesgarrigues i es dirigeix fins a la Fontdel Cuscó, passa per Can Grasses, Can Suriol de Dalt, Cal Rei Sec, el pontet de Sant Marçal i el polígon industrial de les Cases Roges, on creua per sota de la nacional N-340, per enllaçar amb el primer itinerari i dirigir-se cap a l'inici d'aquest, al nucli de la població. Les actuacions per a l'adequació d'aquest segon tram s'han pressupostat en 94.579,53 €.