On ets: Xarxa MOBAL >> Actualitat

Últimes notícies:

Notícies publicades a Xarxa MOBAL:

Links a publicacions de mobilitat i seguretat viària:

Butlletí InfoPTP

Butlletí digital de l'Associació per a la Promoció del Transport Públic, que s'edita cada dos dies aproximadament i que conté un recull de les principals notícies publicades en premsa i l'agenda de les activitats més destacades

Revista Sostenible

Sostenible és una revista digital on tenen cabuda totes aquelles informacions que tenen a veure amb el medi ambient i el desenvolupament sostenible del territori. Té un butlletí electrònic amb periodicitat mensual o setmanal

Llista de distribució "Territori"
La llista de distribució de Territori, emparada per la Societat Catalana d'Ordenació del Territori, agrupa més de 1.000 persones interessades en temes d'àmbit territorial, com ara mobilitat, urbanisme, medi ambient. El seu principal avantatge és la rapidesa de difusió de la informació.

Butlletí InfoMobilitat

Butlletí digital editat pel Departament de Mobilitat de Comissions Obreres. Els seus continguts tracten sobretot temes relacionats amb la mobilitat generada per motius laborals.

InfoTrànsit (Servei Català de Trànsit)

Revista que edita trimestralment el Servei Català de Trànsit

2006 - 2013. Xarxa MOBAL. Gerència de Serveis d'Infraestructures Viàries i Mobilitat. Diputació de Barcelona.